Her bliver du klogere.
Vi formidler den nyeste viden i et sprog, alle kan forstå!

Fra juli måned bliver et sikkert website endnu mere vigtigt

Fra juli måned i år vil Google begynde at markere, hvis en hjemmeside ikke har en sikker forbindelse (har et gyldigt SSL-certifikat). Verdens største søgemaskine har længe presset på for at få hjemmesider på sikre forbindelser. Google har i en længere...

Google lancerer nyt videoformat til annoncer

Med Googles nye outstream-videoformat vil dine video-annoncer kunne nå langt længere ud, end du er vant til. Formatet kan nemlig afspilles uafhængigt af en YouTube-video, og det betyder, at videoerne kan nå andre og flere målgrupper uden for YouTube. Det...

Facebook introducerer nye krav til Custom Audience

Efterdønningerne på Cambridge Analytica skandalen og effektiviseringen af GDPR får nu Facebook til at stille større krav til sine annoncører. I denne omgang er det Facebooks krav til Custom Audience-funktionen, der bliver strammet. Mere specifik kommer de skærpede...

Oversigt over Instagrams opdateringer

Arbejder du med Instagram til hverdag? Hvis ja, kan du sikkert nikke genkendende til, at platformen har udrullet rigtig, rigtig mange opdateringer, ændringer og nye funktioner inden for det sidste halve år. Det kan være lidt svært at holde styr på dem alle...

Google lancerer bedre muligheder for splittest

Google Optimize + Google AdWords = ❤️ Google har netop lanceret en integration mellem deres splittest-platform Optimize og deres annonceringsværktøj AdWords. Dermed er der mulighed for, at få endnu mere ud af sine AdWords-kroner, da optimering igennem...

Sådan fungerer Instagrams algoritme

Synes du også, det kan være svært at hitte ud af, hvordan algortimen på Instagram arbejder? Du er ikke alene - derfor får du her en kort forklaring, som kommer fra Instagram selv: Som det også gør sig gældende for alle andre sociale medier, ønsker...

Facebook Analytics – nu som App

Facebook lancerede får kort tid siden deres Analytics-platform som App til iPhone og Android. Nu har den allerede fået en stor opdatering, hvor der er kommet bedre muligheder for at oprette og tilpasse forskellige rapporter under hvert datapunkt og meget...

Google AdWords responsive annoncer

Så er Google endelig klar med en BETA-version af deres responsive annonceformat. BEMÆRK: Selvom BETA-versionen er klar, er den endnu ikke tilgængelig for alle. Hvad er en responsiv Google AdWords annonce? En responsiv annonce i Google AdWords er en...

Custom Intent i Google AdWords

Noget der kan få enhver virksomhedsindehaver op i det røde felt, er tanken om deres konkurrenter. Ofte er det egentlig ligegyldigt, hvordan man selv klarer sig, bare konkurrenterne ikke klarer sig godt. Eksemplet ovenfor er selvfølgelig sat lidt på en...

Amazon dropper ud af Google Shopping

Den 28 april i år skal Amazon efter sigende have trukket sig fra Google Shopping. Det er ret interessant, og det er det af to årsager. Årsag nummer 1 Den første bygger indtil videre blot på indicier, men mon ikke tiden vil vise, at formodningerne holder...

Instagram Shopping

Snart bliver det endnu nemmere for brugerne at shoppe deres yndlings items direkte gennem Instagram! Jeps, den er god nok - Instagram Shopping er lige på trapperne, og her får du en lynhurtig gennemgang af funktionen. Hvad er Instagram Shopping? Instagram...

Hvad koster det at sælge igennem Amazon?

Med Amazons indtog i Danmark lige rundt om hjørnet får vi ofte spørgsmålet: "Hvad koster det at sælge igennem Amazon?" Hvis man ønsker at sælge sine produkter igennem Amazon, findes der to forskellige løsninger: Anvend Amazon som platform til salg af dine produkter...