Med store budgetter, følger stort ansvar. Dét tager vi og får de laveste klikpriser for dig!
Opsætning af Google Ads
Søgekampagner
Google Shopping
YouTube Annoncering
Display Annoncering & Remarketing
Navn
1300% ROAS
+5 Varme leads dagligt
227% Forøgelse af sales qualified leads
1066% Øget omsætning
E-mail: kontakt@wemarket.dk
Telefon: 71 99 34 74
Opsætning af Google Ads
Er besøgene fra dine Google Ads-annoncer af ringe kvalitet, så skyldes det ofte en mangelfuld og ustruktureret opsætning af din Ads-konto. Som Google Ads bureau har vi mange års erfaring med opsætning af Google Ads-konti til både små og store virksomheder.
En måde at få det bedste afkast på dine Google Ads annoncer er derfor at lade et erfarent Google Ads bureau stå for både opsætning og den løbende optimering. Med den korrekte opsætning kan der spares penge, da du undgår irrelevante klik. Derudover kan der spares tid på optimeringen af kontoen, da en god struktur på kontoen gør, at de enkelte søgeord er bedre opdelt, og kontoen dermed er lettere at overskue.
Søgekampagner
Søgekampagnerne i Google Ads er nok det mest kendte produkt i Google Ads porteføljen, og for mange måske endda indbegrebet af Google Ads.
Det er ret simpelt selv at opsætte en kampagne med søgeord og annoncer. Desværre betyder det også, at vi som Google Ads bureau ofte ser konti, hvor der er blevet brugt store beløb på annoncering, som reelt ikke har haft nogen effekt.
For at få en succesfuld søgekampagne på Google Ads, kræver det blandt andet en god struktur, hvor søgeordene er delt op i forskellige emner. Desuden er de forskellige søgeordstyper som Google opererer med vigtige at have kendskab til og benytte, så du vil blive fundet på de relevante ord. Derudover bør der løbende testes forskellige annoncevarianter af for at sikre det bedst mulige resultat. Til annoncerne stiller Google en række annonceudvidelser til rådighed, som er din mulighed for at få annoncerne til at fylde mere og skille sig ud.
Der sker løbende ændringer i søgekampagnerne, hvad enten det er ekstra annonceudvidelser, der stilles til rådighed, et nyt annonceformat eller en større ændring såsom skift af layout på søgeresultatsiden. Alt sammen faktorer, der kan have indflydelse på din Google Ads annoncering.
Som Google Ads bureau har vi hele tiden fingeren på pulsen, ligesom vores kontaktpersoner hos Google holder os opdateret med de nyeste tiltag og best practices. Derfor ved vi også, hvordan søgekampagner sættes op, ud fra hvad der virker i dag – ikke hvad der virkede i går! Så tøv ikke med at tage fat i os, hvis du vil have mest ud af dine Google Ads.
Google Shopping
Annoncering på Google Shopping er for de fleste webshops den klart bedste annonceringsform i Google Ads regi. En af hovedårsagerne er, at den mulige kunde får diverse oplysninger om produktet, allerede inden der klikkes videre til dit website. Når den søgende klikker sig ind til din side, kender vedkommende altså allerede lidt til dit produkt og har også set produktets pris.
Der kommer hele tiden flere om buddet til Google Shopping, hvilket løbende stiller større krav til en god struktur på Google Shopping kampagnerne. Jo større din webshop er, des større krav stilles der.
Har du mange produkter, bliver det hurtigt en uoverskuelig opgave at finde rundt i kampagnen og danne sig et overblik over, hvor det giver bedst mening at optimere kampagnen og lave en plan for, hvornår hvilke punkter skal optimeres. Som Google Ads bureau har vi stor erfaring med opsætning og optimering af Google Shopping kampagner.
YouTube Annoncering
Din annoncering på Youtube styres igennem Google Ads. Her vælger du alt fra annonceformat til målretning af dine annoncer. Hvad enten du vil nå ud til nye mulige kunder eller har et budskab til tidligere besøgende på din hjemmeside, så er videoannoncering på Youtube en mulighed.
Den typiske annonceringsform er de videoer, man skal se, inden man får lov til at se den ønskede video. Her kan man vælge to formater: En der kan skippes efter 5 sekunder og en video på 6 sekunder, der skal ses færdig.
En anden annoceringsform på Youtube er deres in-display annoncer, hvor man får vist en lille annonce for ens video på den afspilningsside, som brugeren er på.
Sidst men ikke mindst er der mulighed for at få vist ens displaybannere fra Google Ads på Youtube inde i videoerne. Her har vi også bred erfaring, og vi hjælper dig gerne i gang med videoannoncering på Youtube. Læs mere om YouTube annoncering her.
Display Annoncering og Remarketing
Bannerannoncering kan i mange tilfælde styres fra Google Ads. Her annoncerer man på Googles Displaynetværk, som dækker en stor del af verdens kommercielle hjemmesider og nyhedssites. Som Google Ads bureau for virksomheder i forskellige størrelser har vi en bred erfaring inden for bannerannoncering og remarketing.
Annonceringen kan enten laves helt bredt, hvor man når ud til så mange som muligt. Alternativt kan man segmentere sin målgruppe ud fra en lang række parametre og derved sikre, at man rammer færre, men mere relevante personer med sin markedsføring.
En anden måde at målrette på er gennem remarketing, hvor man viser annoncerne til personer, der tidligere har besøgt ens hjemmeside. Derudover er der mulighed for at kombinere ovenstående muligheder. På den måde kan du meget præcist udvælge, hvilken brugertype du er interesseret i at ramme med din annoncering.
Google Premier Partner
WeMarkets knivskarpe Google Ads Team hviler ikke på laurbærrene. Faktisk tilegner de sig løbende viden og nye Google Ads certificeringer, så de kontinuerligt kan tilbyde vores kunder de allerbedste resultater.
Ud fra parametrene certificeringer, effektivitet & optimeringsresultater, samt annoncespend har WeMarket modtaget titlen som Google Premier Partner. Det betyder WeMarket er anerkendt af Google som top 3% af bureauer indenfor Google Ads, hvilket blandt andet giver eksklusive adgange, indsigter og endnu bedre forudsætninger for at hjælpe vores kunder til den bedt mulige performance.
Lad os tage en snak
Over 350 virksomheder har allerede valgt WeMarket.