YouTube annoncering – Bliv synlig på nettets næsttravleste sted
Det er kun Google, der overgår YouTube, når det kommer til antal søgninger, og platformens trafiktal er astronomiske. Der er ikke et emne eller en interesse, som ikke i et eller andet omfang er på YouTube, og du kan virkelig målrette dine budskaber. Videoformatet er oplagt til branding og kampagner, og som annoncør betaler du kun for relevante visninger. Men YouTube har også mange faldgruber, som vi trygt kan hjælpe dig udenom.
Dine kunder er uden tvivl på YouTube, så lad os finde dem for dig.
Facebook annoncering
Skær gennem larmen, og skab mere trafik med effektiv Facebook-annoncering.
TikTok annoncering
Mens TikTok er ukendt territorie for mange mennesker, har det længe været hjemmebanen for yngre målgrupper. Vi hjælper dig med at nå dine unge kunder.
Instagram annoncering
Tænk visuelt, og ram din målgruppe med æstetik og skarpe budskaber.
E-mail: kontakt@wemarket.dk
Telefon: 71 99 34 74
Fordelagtigt for finanserne
YouTubes afregningsmodel falder ud til annoncørernes fordel, for du betaler kun, hvis modtageren klikker på reklamen – eller ser mindst 30 sekunder af den. Det er som regel sød musik i marketingafdelingens ører, og platformen er virkelig også annoncørvenlig.
Faktisk er de første fem sekunders visning også gratis, og det giver god mening at stå knivskarpt hér. Vi kan hjælpe dig i den balancekunst, det er, når budskaber, storytelling og valuta for penge skal gå op i en højere enhed.
Ram rigtigt – på alle måder
Skal din YouTube-annoncering virkelig batte, skal du være velovervejet i både målretning og fortælling. Du skal udsøge de relevante modtagere – og du skal sikre dig, at du virker relevant for dem. Viden om søgeadfærd, indsigter fra Analytics og remarketing er nogle af de redskaber, vi bruger, når vi skal ramme plet. Vi er også ofte fortalere for at splitteste dine annoncer, så vi får et endnu bedre grundlag at skyde os ind på.
Der er nemlig en verden til forskel på at skulle skære igennem larmen på et Facebook-feed og på at vække noget i en YouTube-bruger. Her har du scenen for dig selv – men dit utålmodige publikum er kommet for at se noget andet. Derfor skal du være skarp i budskaber, formidling og timing. Om du bør holde dig til korte, konkrete videoer, eller om du kan give dig i kast med fortællinger, kommer både an på dit brand og den kontekst, annoncen vises i.
Vi kan rådgive dig til annoncering, som i højere grad inspirerer end irriterer din målgruppe.
Lad os tage en snak
Over 350 virksomheder har allerede valgt WeMarket.
71 99 34 74