Ærlighed
Ærlig dialog skaber kvalificerede beslutninger. Når vi tør være ærlige over for hinanden, opstår der et tillidsfuldt samarbejde, hvor al energi bruges på det vigtigste - at skabe resultater.
På denne side kan du læse om, hvad WeMarket er bygget af. Og det er ikke så lidt endda.
+300 kunder har valgt WeMarket
Vi tror på, at vores tilgang til kundesamarbejde - og det værdisæt, vi går til opgaverne med - er opskriften. Det vigtigste for os er vores kunders forretningsmæssige succes. Det kræver ofte, at vi siger nej til opgaver, som ikke giver mening. Det kræver ligeså ofte, at vi er ærlige og insisterende, når vi har noget på hjerte. Ærlighed er derfor en kerneværdi i WeMarket. Når vi kombinerer vores faglighed, viden og erfaring med vores kunders målsætninger, produkter og strategi i en ærlig dialog, er der ikke grænser for, hvad vi kan nå sammen. Vores værdimæssige tilgang har for flere hundrede virksomheder vist sig at være en rigtig god katalysator for succes. Vi kalder det for 0% bullshit og 100% effekt.
Ærlig dialog skaber kvalificerede beslutninger. Når vi tør være ærlige over for hinanden, opstår der et tillidsfuldt samarbejde, hvor al energi bruges på det vigtigste - at skabe resultater.
Hurtige svartider, klare beslutningsreferater og proaktiv kommunikation og opgaveløsning er fundamentet i vores arbejde.
Vi vil være dem, du anbefaler til andre. Derfor er det vores ambition at være de bedste og levere de bedste resultater. Intet mindre.
Marketing Manager, Dansk.dk
Direktør, Verarca
Head of E-commerce & Operations, Foder & Fritid
Kundetilfredshed (NPS)
Medarbejdertilfredshed (eNPS)
Organisk omsætningsvækst pr. år
Der findes mange andre bundlinjer end den økonomiske. I WeMarket arbejder vi målrettet på at opnå og fastholde høj tilfredshed blandt både kunder og medarbejdere, fordi vi tror på, at det styrker vores økonomiske vækstmål - samtidig med at arbejdet bliver mere givende for alle. Det skal være en fornøjelse at gå på arbejde, inspirerende at samarbejde, og vi skal have plads til at fejre vores succeser sammen.
At være det mest anbefalelsesværdige bureau i verden til at omsætte fysiske varer online
At have en andel i hver transaktion af fysiske varer solgt online
Shampooen pakkes pænt ind i en slags silkepapir. Det er en del af kundeoplevelsen, at tingene er pakket pænt ind. Året er 2013, og en ung mand er i gang med at pakke ordrenummer 20 på en almindelig onsdag. Han driver nemlig en webshop, som sælger hårprodukter på nettet. Omsætningen er nu to-cifret, og alt går over stok og sten. Men under overfladen lurer frustrationerne. Både over ikke at kunne tjene penge trods vækst og omsætning, men også fordi regningen fra det bureau, han bruger for at nå omsætningen, bare stiger og stiger - endda uden særlig kontakt eller planlægning. Det må kunne gøres bedre. Idéen til WeMarket blev født, og Thomas Haurum grundlagde firmaet med ønsket om at drive et e-handelsbureau, der siger, hvad de gør, og gør, hvad de siger. Et bureau, der ikke pakker tingene ind i uforståelige floskler, og som drives af værdier før kortsigtet profit. Dét tror vi på, giver langsigtet profit.
Marketing udgør som regel en fast del af budgettet i enhver virksomhed. At øge denne post kræver, at omsætningen vokser tilsvarende – og at bundlinjen følger med. Derfor bestræber vi os på at vokse balanceret sammen med vores kunder. I WeMarket trives vi bedst med de lange kunderelationer, hvor vi løbende øger engagementet i takt med, at vi udvikler forretningen på en rentabel måde. Derfor ligger det os på sinde at vokse med kunderne og ikke på deres bekostning.
Hos WeMarket tilbyder vi virksomheder en benchmarkrapport, som sammenligner deres marketingindsats med de vigtigste konkurrenter. Du bestemmer selv, hvem vi skal sammenligne med.
Vi har specialiseret os i at afsætte fysiske varer online og vækste webshops – og det kan du nu få glæde af, selvom du ikke er kunde i forvejen.
Det koster ingenting.