Tilbage

Google Display Annoncering

Bliv synlig på hele Googles Display Netværk!

Øg din rækkevidde og synlighed

2013 - 2025 Udvalgte kunder 01 - 05
Google Display Annoncering

Vil du promovere din virksomhed, når folk surfer online?

For at fange potentielle kunders opmærksomhed, er det nødvendigt at være til stede der, hvor de er. Med Google Display Annoncering kan du promovere din virksomhed, når folk surfer online. Med vores knowhow hjælper vi dig med at skabe målrettede annoncer, der skaber nysgerrighed og interesse hos målgruppen.

Hvorfor bruge Google Display Annoncering?

Google Display Annoncering foregår gennem Google Display Netværket, der giver dig og dit website mulighed for at blive eksponeret gennem bannere på eksterne websites. Med bannerreklamerne har du mulighed for at blive synlig på din målgruppes foretrukne hjemmesider, herunder blogs, nyhedssider og andre hjemmesider, der gerne vil tjene penge på at reklamere med bannerannoncer gennem Google Adsense.

Google Adsense er et stort netværk, hvor der er mulighed for at nå 80% af alle dem, der bruger internettet – du vil dermed med andre ord kunne nå ud til en langt større kundegruppe, da dine annoncer bliver vist på alle typer af hjemmesider, heriblandt også TV2.dk, YouTube.com og andre store medier, uden det koster høje CPM-priser.

Google Display annoncering er derfor meget effektivt, og giver dig de perfekte muligheder for at brande din virksomhed og dit website, kampagner, tilbud og spotvarer efter netop de målgruppeparametre, du ønsker.

Google Display Annoncering

Jo flere bannerstørrelser, jo bedre

Når du annoncerer gennem Google Display Netværk, har du mulighed for at oprette bannere i et væld af størrelser. Det kan være svært at navigere i, hvorfor vi hellere end gerne hjælper dig med at finde de rette størrelser og formater.

For at trække opmærksomhed fra andre bannere, som din målgruppe bliver eksponeret for, er det også vigtigt, at du får sat annoncerne op korrekt, og at de indeholder de rette budskaber. Alt dette ved vi en del om og kan derfor hjælpe dig med at finde frem til, hvad der skal være på annoncerne, så du og din forretning kommer til at vækste.

Vi anbefaler altid som udgangspunkt at benytte flest mulige størrelser, da det sikrer de bedste betingelser for resultater.

Få opmærksomhed med forskellige bannertyper

Google Display Annoncering tilbyder ikke alene mange muligheder, når det kommer til størrelser. Det gør det også, når det kommer til bannertyper, da der kan laves både statiske annoncer og dynamiske annoncer med bevægelse for ekstra blikfang, som f.eks. er gode i forbindelse med kampagner eller tilbud.

Da de dynamiske annoncer ikke kan være samme steder som de statiske filtyper, laver vi altid som udgangspunkt begge dele, for at du får flest mulige visninger. Ønsker du det, laver vi også responsive annoncer, hvor du lader det være op til Google, hvad brugeren skal eksponeres for.

De forskellige typer gør det muligt for dig at maksimere antallet af visninger og for at vise dine produkter i funktion, når brugeren surfer online – det øger chancen for et klik og en konvertering. Når du henvender dig til os om Google Display Annoncering hjælper vi dig naturligvis med at tage stilling til, hvad du skal vælge samt hvornår, du skal vælge hvilken annoncetype.

Google Display Annoncering

Du bestemmer, hvem der skal se dine annoncer

Det fantastiske ved annoncering gennem Google Display er, at det er muligt at målrette direkte mod demografi, placeringer, emner, søgeord og meget mere, som gør det muligt for dig at differentiere dine annoncer efter bestemte emner, der matcher netop din forretning.

Det betyder, at du kan ramme målgruppen meget præcist og dermed også bestemme, hvem der skal se dine annoncer, og hvem der ikke skal – det øger sandsynligheden for klik og konverteringer og sikrer naturligvis også, at du får det maksimale ud af dit budget.

Annoncering på Google Display kan måske synes som en hel videnskab. Men med hjælp fra os til opsætning og målretning sikrer vi, at du får succes fra start med Google Display Annoncering.

 

Lyt til vores marketing-podcast.

Podcast - lyt med og få inspiration til din marketing

Episode 33: Strategisk Brug af Amazon Vine: Sådan Øger Du Salg og Anmeldelser 28 min. lyd
Episode 21: Vendor på Amazon – Wholesale-modellen, som er fyldt med faldgruber 16 min. lyd

Vil du se, hvad dine konkurrenter og din branche gør bedst?

Hos WeMarket tilbyder vi virksomheder en benchmarkrapport, som sammenligner deres marketingindsats med de vigtigste konkurrenter. Du bestemmer selv, hvem vi skal sammenligne med.

Vi har specialiseret os i at afsætte fysiske varer online og vækste webshops – og det kan du nu få glæde af, selvom du ikke er kunde i forvejen.

Det koster ingenting.

  • 1.

    Konkurrentscreening

  • 2.

    Branchepotentiale

  • 3.

    Anbefalinger