Vil du gerne udnytte din trafik mest muligt?
Det er godt med en masse trafik på ens website. Men, det har ingen værdi, hvis de besøgende forlader dit website igen uden at have købt noget eller rettet henvendelse til dig. Med remarketing på Google og vores ekspertise på området, minder vi effektivt de tidligere besøgende om dine produkter eller ydelser og giver dem lyst til at vende tilbage for at foretage et køb.
Google Ads
Øg din synlighed med annoncer i søgeresultaterne
Google Display Annoncering
Nå ud til tidligere besøgende med annoncer, mens de browser
Google Analytics
Vi hjælper med at indsamle værdifulde data fra trafikken på dit website, som du kan bruge til målrettede annoncer
Navn
1300% ROAS
+5 Varme leads dagligt
227% Forøgelse af sales qualified leads
1066% Øget omsætning
E-mail: th@wemarket.dk
Telefon: 71 99 34 74
Få en stærkere markedsposition på Google med remarketing
Jo flere gange en potentiel kunde bliver eksponeret for dit produkt eller din ydelse, desto mere tilbøjelig er kunden også for at vende tilbage til dit website for at købe produktet. Jo hyppigere annonceringen derfor er, jo større bliver købsparatheden, hvilket gør remarketing til et særdeles effektivt middel.
Når du påvirker de besøgendes og din målgruppes købsovervejelser gennem målrettet annoncering over flere omgange, fastholder du deres opmærksomhed omkring dine produkter eller ydelser og øger derfor chancen for, at de vælger dig frem for din konkurrent.
Det giver dig dermed en stærkere og bedre markedsposition på Google, hvilket kan være afgørende for, om klikket bliver til en konvertering. Mulighederne for remarketing på Google er mange. Vi har stor ekspertise på området og hjælper dig således med at målrette dine annoncer, så du får det størst mulige afkast – uanset om det er gennem annoncer på Google Display eller som søgeannoncer.
Effektiviser din annoncering med dynamisk remarketing
Dynamisk remarketing er en særdeles effektiv måde at annoncere på, da det gør det muligt for dig at annoncere for helt specifikke ydelser eller produkter, som den tidligere besøgende har vist en interesse for.
Har vedkommende derfor kigget på en bestemt t-shirt på din webshop, kan du opsætte annonceringen således, at vedkommende får vist annoncer for netop den t-shirt om og om igen på tværs af platforme og hjemmesider.
Annoncerne ændrer sig derfor efter, hvilket produkt eller ydelse, som den besøgende har vist interesse for og bliver derfor personlige. Det kan måske virke meget aggressivt, men det er meget effektivt, hvorfor denne type annoncering også typisk har en høj ROAS.
Hvordan du kommer i gang med det, og hvordan det bliver sat korrekt og effektivt op, er naturligvis noget, vi hjælper dig med.
Få størst sucess med en målrettet strategi
Når det kommer til remarketing, er der mange parametre at forholde sig til og skrue på for at ramme målgruppen bedst muligt. Hos WeMarket gør vi altid det, at vi lægger en målrettet strategi for remarketing for at opnå en skræddersyet annoncering, der rammer den rette målgruppe.
For at komme dertil analyserer vi konverteringsdata og helt specifikke brugeradfærdsdata i Google Analytics, som vi nøje tilrettelægger kampagnerne efter.
Vi skræddersyr blandt andet annoncerne efter:
- Enheder
- Demografi
- Aldersgrupper
- Interesser
Jo mere skræddersyet en strategi, der bliver lagt for dit remarketing, jo højere en konverteringsrate og ROI er du sikret.
Vi giver dig naturligvis også indblik i, hvordan dine enkelte kampagner performer, på hvilke websites de bliver vist, og hvad dine udgifter og afkast er, så du altid har en indsigt i, hvad du helt specifikt får ud af dine anstrengelser med remarketing. Du er derfor i trygge hænder med remarketing opsat og udført af WeMarket.
Lad os tage en snak
Over 350 virksomheder har allerede valgt WeMarket.
71 99 34 74