ADWORDS
Med WeMarket er Google AdWords vejen til nye kunder!

Midtjyllands stærkeste Adwords bureau

AdWords er måske verdens bedste platform til nye kunder, hvis det gøres rigtigt, og langt de fleste virksomheder i Danmark benytter sig af Google AdWords i en eller anden grad. Hvad enten du har et par søgekampagner kørende eller et fuldt programmatic setup, kan det være fornuftigt at lade nogle erfarne kræfter give et bud på, om din AdWords konto virkelig performer, som den bør.

Google opdaterer konstant AdWords-universet til fordel for egen pengepung. I tillæg til dette kommer der flere og flere annoncører til, så priserne på AdWords går som udgangspunkt kun én vej; op! Bruger din virksomhed eller organisation for mange penge på AdWords ift. afkastet, eller undrer I Jer over dyrere klikpriser og manglende effekt? Så er det nu, du skal tage fat i WeMarket.

Hos WeMarket har vi erfaring med alle aspekter af Adwords. Faktisk var vores evner inden for AdWords-universet hele vores eksistensberettigelse i flere år, og med mere end 20.000 timers arbejde i Google AdWords tør vi godt komme med et seriøst og kvalificeret bud på, hvordan vi kan varetage dine AdWords kampagner.

Kontakt os allerede i dag – så tager vi en uforpligtende snak!

Længere nede på siden kan du læse mere om Google AdWords, og hvordan vi kan hjælpe dig.

Når vores potentielle kunder søger efter os, så er vi der bare – hver gang. Vi får nye leads dagligt.

At finde den rigtige profil til vores franchisekoncept, kan være en udfordring. WeMarket har serveret gode emner til os på månedlig basis.

Hver gang vi har brugt 1 kr. på AdWords, har WeMarket været i stand til at skabe 11 kr. i omsætning.

Opsætning og optimering af Google Adwords

Er besøgene fra dine Google Adwords annoncer af ringe kvalitet, så skyldes det ofte en mangelfuld og ustruktureret opsætning af din Adwords-konto. Som Google Adwords bureau har vi mange års erfaring med opsætning af Adwords-konti til både små og store virksomheder.

En måde at få det bedste afkast på dine Google Adwords annoncer er derfor at lade et erfarent Adwords bureau stå for både opsætning og den løbende optimering. Med den korrekte opsætning kan der spares penge, da du undgår irrelevante klik. Derudover kan der spares tid på optimeringen af kontoen, da en god struktur på kontoen gør, at de enkelte søgeord er bedre opdelt, og kontoen dermed er lettere at overskue.

Google Shopping annoncering (PLA)

Annoncering på Google Shopping er for de fleste webshops den klart bedste annonceringsform i Google Adwords regi. En af hovedårsagerne er, at den mulige kunde får diverse oplysninger om produktet, allerede inden der klikkes videre til dit website. Når den søgende klikker sig ind til din side, kender vedkommende altså allerede lidt til dit produkt og har også set prisen på produktet.

Der kommer hele tiden flere om buddet til Google Shopping, hvilket løbende stiller større krav til en god struktur på Google Shopping kampagnerne. Som Google Adwords bureau har vi stor erfaring med opsætning og optimering af Google Shopping kampagner.

Jo større din webshop er, des større krav stilles der til strukturen på dine Google Shopping kampagner. Har du mange produkter, bliver det hurtigt en uoverskuelig opgave at finde rundt i kampagnen og danne sig et overblik over, hvor det giver bedst mening at optimere kampagnen og lave en plan for, hvornår hvilke punkter skal optimeres.

Søgekampagner på Google Adwords

Søgekampagnerne i Google Adwords er nok det mest kendte produkt i Google Adwords porteføljen, og for mange måske endda indbegrebet af Google Adwords.

Det er ret simpelt selv at opsætte en kampagne med søgeord og annoncer. Desværre betyder det også, at vi som Adwords bureau ofte ser konti, hvor der er blevet brugt store beløb på annoncering, som reelt ikke har haft nogen effekt.

For at få en succesfuld søgekampagne på Google Adwords, kræver det blandt andet en god struktur, hvor søgeordene er delt op i forskellige emner. Desuden er de forskellige søgeordstyper som Google opererer med vigtige at have kendskab til og benytte, så du vil blive fundet på de relevante ord. Derudover bør der løbende testes forskellige annoncevarianter af for at sikre det bedst mulige resultat. Til annoncerne stiller Google en række annonceudvidelser til rådighed, som er din mulighed for at få annoncerne til at fylde mere og skille sig ud.

Der sker løbende ændringer i søgekampagnerne, hvad enten det er ekstra annonceudvidelser, der stilles til rådighed, et nyt annonceformat eller en større ændring såsom skift af layout på søgeresultatssiden. Alt sammen faktorer, der kan have indflydelse på din Google Adwords annoncering.

Som Adwords bureau har vi hele tiden fingeren på pulsen, ligesom vores kontaktpersoner hos Google holder os opdateret med de nyeste tiltag og best practices.

YouTube videoannnoncering

Din annoncering på Youtube styres igennem Google Adwords, hvor du vælger alt fra, hvilket format annoncen skal være til målretningen af annoncerne.

Hvad enten du vil nå ud til nye mulige kunder, eller har et budskab til tidligere besøgende på din hjemmeside, så er videoannoncering på Youtube en mulighed.

Den typiske annonceringsform er de videoer, man skal se, inden man kan se den ønskede video. Her kan man vælge to formater: En der kan skippes efter 5 sekunder af annoncen og en 6 sekunders kort video, der skal ses færdig.

En anden annoceringsform på Youtube er deres in-display annoncer, hvor man får vist en lille annonce for ens video på den afspilningsside, som brugeren er på.

Sidst men ikke mindst er der mulighed for at få vist ens displaybannere fra Adwords på Youtube inde i videoerne.

Display-/bannerannoncering og remarketing

Bannerannoncering kan i mange tilfælde styres fra Google Adwords. Her annoncerer man på Googles Displaynetværk, som dækker en stor del af verdens kommercielle hjemmesider og nyhedssites. Som Adwords bureau for virksomheder i forskellige størrelser, har vi en bred erfaring inden for bannerannoncering og remarketing.

Annonceringen kan enten laves helt bredt, hvor man dermed skyder med spredehagl. Alternativt kan man segmentere sin målgruppe ud fra en lang række parametre og derved sikre, at man rammer mere relevante personer med sin markedsføring.

En anden måde at målrette på er gennem remarketing, hvor man viser annoncerne til tidligere besøgende på ens hjemmeside.

Derudover er der mulighed for at kombinere ovenstående muligheder. På den måde har du mulighed for meget præcist at udvælge, hvilken brugertype du er interesseret i at ramme med annonceringen.

Forskellige formater af bannerannoncering

Den typiske bannerannoncering er billeder (enten stillbilleder eller animerede billeder), men igennem Googles displaynetværk stilles der flere formater til rådighed. Her er interaktive bannere, videobannere og dynamiske bannere også en mulighed.

For mange webshops, kan det eksempelvis også være relevant at vise dynamisk remarketing til tidligere besøgende. På den måde får de vist bannere med netop de produkter, som de har vist interesse for på din webshop i stedet for blot et generisk banner.

Få et uforpligtende tilbud på Adwords

Med flere års erfaring som Adwords bureau giver vi dig gerne et uforpligtende tilbud på, hvordan du udnytter potentialet i Adwords bedst muligt. Uanset om vi skal overtage en eksisterende konto eller opsætte en konto fra bunden, har vi fingeren på pulsen og stor erfaring med at agere Adwords bureau.

Vil du have succes i din virksomhed?

Vi udvikler din forretning med fokus på bundlinjen. Kontakt os i dag og hør, hvordan vi kan hjælpe dig med Google AdWords, så du kan komme dine potentielle kunder endnu nærmere.

Thomas Haurum
Direktør, WeMarket.dk
71 99 34 74
support@wemarket.dk