Tilbage

Instagram annoncering

WeMarket arbejder strategisk og taktisk med Instagram annoncering i nogle af de mest konkurrenceprægede brancher i Danmark.

Ram dine kunder, der hvor de er

2013 - 2025 Udvalgte kunder 01 - 05
Instagram annoncering

Instagram annoncering med WeMarket

Når du annoncerer på de sociale medier, er du naturligvis nødt til at være der, hvor din målgruppe er. Og med knap 2 mio. danske brugere er Instagram et af de største sociale medier i Danmark – så sandsynligheden for at kunne ramme din målgruppe er stor. Instagram giver et kæmpe potentiale for at engagere med forbrugeren, mens de allerede er klar til at blive inspireret – men det kræver den helt rette tilgang, annoncevalg og opsætning. Hos WeMarket hjælper vi mange forskellige kunder med alt fra analyse på målgruppe og vurdering af budgetter til stærke tekster og de helt rigtige kreativer.

Instagram markedsføring

Instagram er en af de helt store spillere, når det kommer til annonceringsstrategier på sociale medier. Instagram er ejet af Facebook og der er derfor en del nyttige synergier, man kan implementere i sin markedsføring. Trods de stærke bånd, samme annonceringsplatform og rimelig velfungerende synergi, er der dog forskelle på de to sociale medier. I modsætning til Facebook er Instagram nemlig primært et visuelt medie, med henblik på at inspirere brugerne og fortælle historier igennem billede eller video. Annoncer med teksten som det forklarende element, som vil fungere godt på Facebook, vil være mindre fordelagtigt på Instagram, specielt hvis der er tale om annoncering i stories.

Instagram annoncering

Instagram promovering

Med en virksomhedsprofil på Instagram er det muligt at promovere opslag, som du gerne vil have en større rækkevidde på, end hvad algoritmerne giver dig mulighed for. Det er et smart og meget effektivt værktøj, da du kan opsætte målgruppe, budget, forretningsmål og meget andet.

Men, hvis det skal have en effekt, og du ikke skal spilde dine annoncekroner, skal promoveringen sættes meget nøje op. Hvordan det gøres, ved vi alt om og hjælper dig med.

Instagram influencer marketing

Instagram influencer marketing er et område, der hele tiden vokser sig større. Vil du gerne have dine produkter ud til en større del af din målgruppe, kan du benytte influencere til at hjælpe dig med dette.

Det er en helt anden form for annoncering, men giver dig som virksomhed mulighed for at nå ud til et meget større publikum ved valg af de rette influencere. Vi beskæftiger os med dette hos WeMarket og kan derfor sikre, at det forløber på en måde, der tilfredsstiller begge parter, og som giver dig resultater.

Instagram annoncering

Få den rette strategi med os som Instagram bureau

Hos WeMarket elsker vi sociale medier og de muligheder, de giver for vores kunder. Vi har derfor dykket godt og grundigt ned i alt, hvad der er at vide om Instagram annoncering og dynamikkerne bag, så vi kan hjælpe dig med at give din instagram annoncering den bedst mulige effekt.

For at komme dertil lægger vi en strategi i samarbejde med dig, der tager udgangspunkt i de mål, du gerne vil opnå med annonceringen. Herefter dykker vi ned i målretning, segmentering og målgruppen, så annoncen ikke kun kommer til at stå knivskarpt, men også rammer brugere, der kunne have en interesse for det produkt eller de ydelser, din virksomhed tilbyder. Det er et stort arbejde – men med os ved roret får du gode resultater ud af det.

Lyt til vores marketing-podcast.

Podcast - lyt med og få inspiration til din marketing

Episode 36 – WeMarket er nu Amazon Agency Gold Partner 20 min. lyd
Episode 35 – Maksimér dit salg på Amazon: Strategier for deal events 24 min. lyd

Vil du se, hvad dine konkurrenter og din branche gør bedst?

Hos WeMarket tilbyder vi virksomheder en benchmarkrapport, som sammenligner deres marketingindsats med de vigtigste konkurrenter. Du bestemmer selv, hvem vi skal sammenligne med.

Vi har specialiseret os i at afsætte fysiske varer online og vækste webshops – og det kan du nu få glæde af, selvom du ikke er kunde i forvejen.

Det koster ingenting.

  • 1.

    Konkurrentscreening

  • 2.

    Branchepotentiale

  • 3.

    Anbefalinger