Vi var blandt de første Facebook bureauer i Danmark. Nu arbejder vi med nogle af de største.
WeMarket blev grundlagt i 2013 – oprindeligt som et rent Facebook bureau. Mere end 10.000 kampagner og hundredvis af kunder senere, har vi den fornødne know how – og vi deler den med dig! Uanset om du har brug for strategisk sparring, produktion, eksekvering eller oplæring, står vi klar til at hjælpe. Ræk bare ud.
Opsætning af Business Manager
Vi opsætter din Business Manager
Opsætning af annoncekonto
Vi sørger for, det gøres rigtigt
Strategi
Sammen lægger vi den bedste strategi for dig
Opsætning af flows
Vær Top of Mind på hele kunderejsen
Dynamic Product Ads
Den mest effektive annonceform til din webshop
E-mail: kontakt@wemarket.dk
Telefon: 71 99 34 74
Opsætning af Business Manager
Facebook Business Manager er et gratis værktøj, du kan bruge til at samle alle dine aktiviteter tilknyttet Facebook ét sted. Det betyder, at du kan tilgå alle dine Facebook-aktiver via din Business Manager i stedet for at have dem spredt ud over det hele og koblet til din private konto.
Det er herfra, du kan administrere, hvem der har adgang til din Business Manager og hvilke Facebook-sider, der skal tilknyttes din Business Manager. Det er også her, du opsætter din annoncekonto.
Fordi værktøjet indeholder så mange forskellige muligheder, kan det være lidt svært at navigere i, men med over 200 forskellige kunder på samvittigheden har vi den nødvendige erfaring, og vi hjælper gerne dig.
Opsætning af annoncekonto
Hvis du ønsker at markedsføre dine produkter eller dine ydelser på Facebook, skal du have oprettet en annoncekonto. Det er blandt andet ved oprettelsen af din annoncekonto, at tidszone og valuta fastsættes, og når først en annoncekonto er oprettet, kan den ikke ændres. Derfor kan det være en god idé at få hjælp, når din annoncekonto skal oprettes, hvis du ikke har prøvet det før eller blot vil sikre, at alting sættes korrekt op. Læs mere om Facebook annoncering her.
Facebook strategi
Inden du springer ud i at annoncere på Facebook, er du nødt til at overveje, hvad du gerne vil opnå med din indsats på platformen. Ønsker du at bruge det sociale medie til at øge kendskabet til dine produkter eller ydelser? Eller har du en fantastisk webshop, du gerne vil skabe mere trafik til? Det har stor betydning for din succes på Facebook eta, at du sætter nogle klare mål med dine indsatser, så du sikrer, at både kreativer, tekst, annonceringstype og også din hjemmeside er sat op til at understøtte dit mål.
Når du har fundet frem til, hvad det er, du gerne vil bruge Facebook til at opnå, skal din målgruppes behov identificeres – for når du kender deres behov, kan du bedre svare på, hvorfor dine potentielle kunder skulle lede efter dit produkt. Med en forståelse for den situation dine potentielle kunder befinder sig i, når behovet for dit produkt/din ydelse opstår, vil du meget nemmere kunne finde den rette Tone Of Voice og udvikle indhold til Facebook, der taler til dem, med den helt rigtige CTA (Call-To-Action) og den helt rigtige grafik eller video.
Udover ovenstående er du nødt til at afsætte de fornødne ressourcer til at sikre den kontinuerlige aktivitet, som er nødvendig for at opnå dine mål på platformen. Har du, som mange andre virksomheder, så travlt, at den fortsatte indsats kan være svær at få tid til, eller foretrækker du blot at koncentrere dig om dine kernekompetencer, så kan ekstern hjælp fra et Facebook bureau være godt givet ud. Hos WeMarket kan vi hjælpe dig med at udvikle en strategi, der er skræddersyet til netop dig og din virksomhed, og vi kan varetage din løbende indsats, så du holder et godt momentum.
Opsætning af Facebook flows
Et Facebook-flow er en bølge af annoncer, for eksempel med samme tema eller som følger din kunde igennem deres købsrejse. Flowet kan du målrette til bestemte segmenter gennem Facebook, så du kan opsætte et, der passer til hver af de forskellige målgrupper, du vil ramme. Længden af et flow kan variere i antallet af annoncer, og perioden flowet strækker sig over kan også varieres alt efter, hvilket mål du har.
Hos WeMarket har vi bred erfaring med at opsætte flows på Facebook, og vi ved, hvordan du fordeler dine budskaber, så du får det bedst mulige udbytte af din indsats. Vi kan hjælpe dig med at lægge en strategi fra start til slut og afdække hvilken periode, antal, varighed og indhold der giver dit annonceflow de bedste chancer for at performe optimalt.
Facebook Dynamic Product Ads
Hvis du har en velbesøgt webshop, er Facebook Dynamic Product Ads langt det mest effektive annonceformat for dig. Som forbruger er du garanteret bekendt med Facebook DPA, hvor du bliver præsenteret på Facebook for de produkter, du før har set på.
Hvis du fx har været på jagt efter et par nye sko og derfor har besøgt Zalando, har du garanteret oplevet kort efter at blive ramt af en annonce fra Zalando med præcis de par sko, du netop har været inde og kigge på. Dét er Facebook DPA, og det er et effektivt annonceringsværktøj. Grunden til, at det er så effektivt er, at du hele tiden nudger forbrugeren med annoncer, der viser produkter, de allerede er interesserede i. Det betyder at du rammer dem personligt og mens produktet stadig i tankerne. De får altså ikke lov at glemme produktet, selvom de måske blev forstyrret af noget andet i deres købsproces, eller blot ikke kunne tage beslutningen i øjeblikket.
Hos WeMarket har vi stor erfaring med at sætte Facebook DPA op for vores kunder, og har du en webshop vil vi ofte anbefale netop denne tilgang.
Lad os tage en snak
Over 350 virksomheder har allerede valgt WeMarket.
71 99 34 74