Facebook annoncering er effektivt!
Facebook annoncering er effektivt til at blive eksponeret for den rette målgruppe og til at skabe mere forretning. Verdens førende sociale medie er relevant for alle typer af virksomheder – og med vores ekspertviden og store erfaring i rygsækken hjælper vi dig med at blive eksponeret og skabe værdi på bundlinjen.
Instagram annoncering
Nå effektivt ud til målgruppen ved at koble Instagram og Facebook annoncering sammen.
LinkedIn annoncering
Skab interesse hos virksomhedsledere fra virksomheder, du gerne vil nå ud til.
YouTube annoncering
Øg dit kendskab med effektive annoncer på verdens andenstørste søgemaskine.
Hvorfor bruge Facebook annoncering?
Facebook annoncering er et effektivt værktøj til at hjælpe dig med at skabe vækst. For det der gør Facebook annoncering så stærkt og effektivt er, at annonceværktøjerne kan gøre annoncerne så målrettede, at brugeren støder på det, de faktisk i forvejen egentligt var på udkig efter.
Faktisk kan Facebook annoncering i flere tilfælde performe bedre end Google Ads, når det kommer til CPA. Vi er især glade for den måde, der kan opsættes målgrupper på, da det i høj grad sikrer, at det er de rette, der bliver eksponeret for annoncen, hvilket øger chancen for, at du når dine mål, uanset om det drejer sig om salg, tilmelding til et nyhedsbrev, en henvendelse eller noget helt fjerde.
Vil du derfor gerne vækste og øge kendskabet til din virksomhed, bør du straks komme i gang med Facebook annoncering sammen med os.
Hvad koster Facebook annoncering?
Det ville være meget enkelt, hvis det på forhånd var bestemt, hvor meget det koster at annoncere på Facebook. Men det er ikke muligt at svare entydigt på, da der er mange parametre og variabler, der er med til at bestemme, hvad det præcist koster for dig og din virksomhed at annoncere på Facebook.
Prisen for Facebook annoncer afhænger af alt lige fra din branche til målet med annonceringen. For vil du gerne sælge nogle produkter? Eller vil du gerne øge følgertallet på din Facebookside? Dette og meget mere spiller ind på prisen.
Når det så er sagt, koster Facebook annoncering dig ikke mere end det, du vælger at bruge på det. Med os ved roret er du også garanteret, at du får visninger for de penge, som du ender med at bruge på annonceringen. Har du derfor et budget, der tillader dig at bruge 1.000 kroner på Facebook annoncering, vil det være udgangspunktet, vi arbejder efter og forsøger at få det størst mulige resultat ud af.
Sammen med os kan du altid evaluere, om du skal bruge færre eller flere penge på annonceringen – vi kan dog garantere, at du får noget ud af pengene.
Få succes med en skræddersyet Facebook strategi
Inden du kaster dig ud i Facebook annoncering, er det vigtigt, at du overvejer, hvad du gerne vil opnå med det. Vil du gerne skabe mere trafik til dit website? Eller vil du gerne øge kendskabet til dine produkter eller ydelser? Et formål er det grundlæggende for den Facebook strategi, som vi sammen med dig skal lægge.
For når du kender til formålet og også begynder at dykke ned i din målgruppe, deres interesser og behov, kan du også finde frem til, hvorfor potentielle kunder skulle lede efter netop dit produkt.
Det går meget stærkt på de sociale medier og på Facebook især, hvor feedet hurtigt bliver scrollet igennem mange gange i løbet af en dag. For at fange en bruger, skal du derfor skille dig ud, ramme plet på behovet og have en tone of voice, der taler og appellerer til brugeren.
Der er meget at tænke på, når der skal lægges en Facebook strategi. Men med hjælp fra os og vores eksperter, kan du få udviklet en skræddersyet strategi, der galoperer derudaf og skaber resultater for din virksomhed.
Overskuelighed med Facebook Business Manager
Med Business Manager har Facebook gjort det nemt og enkelt at samle alle dine aktiviteter på platformen ét sted. Det betyder, at du kan tilgå alle dine aktiver på Facebook via din Business Manager i stedet for at have dem spredt ud og koblet til din private konto.
Fra Business Manager kan du administrere, hvem der har adgang til den samt hvilke sider på Facebook, du ønsker tilknyttet til den. Men vigtigst af alt er, at det er her, du opsætter din annoncekonto, som er første skridt til at komme i gang med Facebook annoncering, og at nå ud til nye kunder.
Har du ikke prøvet at navigere i værktøjet før, kan det virke forvirrende. Vi hjælper dig dog gerne med at forklare og navigere i det, ligesom vi også gerne administrerer den, så der er styr på dine annoncer og øvrige aktiviteter.
Facebook partner – vi skaber succes for dig
Hos WeMarket er der ingen klokke, der ringer, når en kunde er kommet i hus. For succesen for os er, når vi skaber succes for vores kunder. Det kræver et personligt, tæt og konstruktivt samarbejde, hvor der er plads til begge parter, og hvor der bliver lyttet til dig og dine behov.
Som din Facebook partner kan du forvente dette og mere til. Vi er eksperter i annoncering, men vi er også eksperter i kundehåndtering. Du er derfor med hele vejen og kan altid følge med i, hvordan dine Facebook annoncer klarer sig. Gennemsigtighed er vigtigt for os og ikke noget, vi ønsker at gå på kompromis med, da det har givet os gode samarbejder gennem tiden.
Vi vækster sammen på Facebook– uanset om du er en mindre eller større virksomhed.
Lad os tage en snak
Over 350 virksomheder har allerede valgt WeMarket.
71 99 34 74