TikTok annoncering – De sjove videoer, bare endnu sjovere.  

Få hjælp med strategi, content, og de rette formater.

TikTok har brug for dig, og du har brug for TikTok

“Ej, det brand er godt nok sjov og underholdende – dem vil jeg IKKE købe hos”.
Den sætning hører vi sjældent…

Og hvorfor ikke?

Her har du et bud:
Undersøgelser viser, at jo gladere du er, jo større sandsynlighed er der for, at du lader dig overbevise om ny viden, produkter, services.
Underholder du din målgruppe, øger du dit tilhørsforhold til dem – og det rimer på mersalg.

Så kom i gang med TikTok, og dit brand eksponeres i sammenhæng med andre underholdende videoer. Det giver målgruppen et stærkt bånd til din virksomhed

Instagram annoncering

Nå ud til den rette målgruppe, og vækst din Instagram profil. 

Snapchat annoncering

Ligesom TikTok og alligevel ikke. Læs her hvorfor. 

YouTube annoncering

Du laver videoer. Så hvorfor ikke udnytte det største video-medie?

TikTok Ads

Selvom TikTok først blev lanceret i Danmark i slutningen af marts 2020, er det nye sociale medie eksploderet og har nu 500 millioner aktive brugere på verdensplan – mange unge danskere og flere danske kendisser er også hoppet derover og bruger det aktivt. Det er derfor et socialt medie, som ikke bør overses eller ignoreres i din markedsføringsstrategi.

På TikTok er der mulighed for følgende ads, som alle har det tilfælles, at der skal tænkes ud af boksen for at fange brugernes opmærksomhed:

  • In Feed Ad
  • Brand Takeover
  • Hashtag Challenge
  • Top View
  • Branded Lenses

Med TikTok er der derfor et enormt potentiale for dig og andre virksomheder, der gerne vil i gang med TikTok annoncering. Fordi der ikke har været åbnet op for annoncering før nu, er der heller ikke en særlig høj konkurrence blandt danske annoncører og virksomheder, som man blandt andet ser på Instagram og Facebook. Du kan derfor komme i gang med TikTok annoncering for et relativt lavt markedsføringsbudget og differentiere dig fra dine konkurrenter.

Kontakt WeMarket+ 45 71 99 34 74

Ram din målgruppe hvor de er!

TikTok er et medie i fuld fart fremad. Henvender dine produkter eller løsninger til det unge segment – så hjælper vi med at spred dit budskab hos de unge!

Thomas Haurum, CCO & Stifter

E-mail: kontakt@wemarket.dk
Telefon: 71 99 34 74

TikTok for business

Når du skal i gang med TikTok for business, som giver dig mulighed for at annoncere på det sociale medie, er det vigtigt, at du tænker over, hvordan du bedst muligt fanger målgruppen. Langt størstedelen er unge mennesker, hvorfor der skal tænkes i humor, underholdende baggrundsmusik og andre kreative videopåfund, der giver målgruppen lyst til at se din video og klikke sig videre fra den.

Hvordan du får succes med TikTok for business, ved vi rigtig meget om, og hjælper dig derfor godt i gang, så du rammer målgruppen med det samme.

Kontakt WeMarket+ 45 71 99 34 74

Få succes med TikTok annoncering med WeMarket som TikTok partner

For at få succes med TikTok annoncering kræver det en ordentlig segmentering. Vi arbejder til dagligt med segmentering for vores kunder og kan derfor hjælpe dig med at sætte annoncerne korrekt op og løbende optimere dem, så annoncerne bliver vist til brugere, der rent faktisk kunne have interesse for din virksomhed og dine produkter eller services.

Med os som TikTok partner får du et fuldstændigt indblik i, hvordan dine annoncer klarer sig, og hvor der kan sættes ind for at optimere dem yderligere, så du får et større afkast eller bedre når dine mål.

Processen sker i et tæt samarbejde med dig med en konstruktiv og personlig dialog. Du kan derfor føle dig helt tryg ved at lade os hjælpe dig i gang på et af de hurtigst voksende og mest populære sociale medier.

TikTok Pro badge

Hos WeMarket gør vi en dyd ud af at være up-to-date med de nyeste tendenser og muligheder, som TikTok har at byde på. 

TikTok har et stort potentiale, og derfor arbejder vi også tæt sammen med den nordiske afdeling hos TikTok for at løfte både omsætning, engagement og branding for endnu flere danske virksomheder på platformen. 

Gennem vores tætte samarbejde og gennemførte kurser, har vi fået tildelt vores TikTok Pro badge.

Lad os tage en snak

Over 350 virksomheder har allerede valgt WeMarket.

71 99 34 74

Hvilke annonceringsmuligheder er der på TikTok?

På TikTok er der mulighed for følgende ads, som alle har det tilfælles, at der skal tænkes ud af boksen for at fange brugernes opmærksomhed:

1) In Feed Ad
2) Brand Takeover
3) Hashtag Challenge
4) Top View
5) Branded Lenses