Reputation Management

Opbyg godt omdømme online!

Hvordan kan WeMarket hjælpe dig med reputation management?

Vi hos WeMarket har mange års erfaring i at vejlede og rådgive vores kunder i at holde styr på deres omdømme. Vi har erfaring i arbejde med alle de mest populære platforme for reputation management og kan med garanti hjælpe dig godt i gang, hvis du er interesseret i noget af nedenstående:

  • Trustpilot – Måske det mest populære website for anmeldelser af virksomheder og en uundværlig platform til reputation management
  • Google My BusinessEn slags telefonbog på Google med detaljeret information omkring din virksomhed. Brugerne har også mulighed for at anmelde virksomheder i Google My Business, og derfor er det en vigtig at inkludere det i din reputation management strategi
  • Meta (tidl. Facebook) – Med en virksomhedsprofil på Meta (tidl. Facebook) er der masser af muligheder for at gøre reklame for sig selv. Meta (tidl. Facebook) tilbyder også en anmeldelses-funktion til virksomhedsprofiler, som du kan udnytte til dit reputation management
  • Andre platformeDet kan være, der er andre platforme, der er mere relevante for din virksomhed, når det gælder reputation management. Vi har også kunder, som primært bruger anmeldelsessider som TripAdvisor, Yelp, og dette kan vi også hjælpe med

Hvorfor bør du fokusere på reputation management?

Vi lever i en digital verden, hvor vi har konstant adgang til internettet via vores mobiltelefoner, tablets og computere. Det har forbrugerne også, og derfor møder vi flere og flere bevidste købere, som har lavet deres research, inden de kommer ind i butikken eller bestemmer sig for at handle på en webshop.

På grund af den nemme kommunikation online er det nemt for forbrugerne at udforske deres muligheder og finde de bedste produkter til den laveste pris. Samtidigt er det nemt for potentielle kunder at undersøge en virksomheds troværdighed, leveringstider, kundetilfredshed og mange andre faktorer, der går ud over priser og serviceniveau.

Nutildags har kunderejsen flere touchpoints end nogensinde før, og derfor er det også vigtigere end nogensinde før, at du sørger for, at din virksomheds gode ry og omdømme er synligt, når dine eksisterende og potentielle kunder undersøger dit brand eller dine produkter online.

Kontakt WeMarket+ 45 71 99 34 74

Hvorfor vælge WeMarket til reputation management?

Vi har ikke kun hjulpet mange af vores kunder med at indsamle 5-stjernede anmeldelser og dermed effektivt booste antallet af konverteringer, men vi har også selv 5 stjerner på Trustpilot, Google My Business og Meta (tidl. Facebook) .

Kontakt WeMarket+ 45 71 99 34 74

Sådan kommer du i gang med reputation management

Hvis du vil komme godt fra start med reputation management, skal din virksomhed have profiler på de mest populære anmeldelsessider. Hvis du er i tvivl om, hvilke platforme der er mest relevante for din virksomhed, er virksomhedsprofiler på Trustpilot, Google My Business og Meta (tidl. Facebook) et godt udgangspunkt, da disse platforme er de mest anvendte i Danmark.

Hvis du tror, der er andre platforme, din virksomhed bør være til stede på, kan WeMarket sagtens hjælpe dig med dem også.

Kontakt WeMarket+ 45 71 99 34 74

Sådan foregår arbejdet med reputation management

For det meste handler arbejdet med reputation management om at indsamle gode anmeldelser fra dine kunder. De fleste platforme viser de nyeste anmeldelser øverst, og disse anmeldelser er også dem, der er mest relevante for dine kunder. For eksempel, tillægger Trustpilot mere værdi til nyere anmeldelser end gamle.

WeMarket kan hjælpe dig med diverse skabeloner og guides til kontinuerlig indsamling af anmeldelser, der sikrer, at du altid har nye og friske anmeldelser på dine udvalgte platforme.

Hvis du har brug for hjælp med oprettelse af virksomhedsprofiler på anmeldelsessider, indsamling af anmeldelser eller besvarelse af anmeldelser, kan du med fordel kontakte WeMarket, så guider vi dig igennem processen.

Kontakt WeMarket+ 45 71 99 34 74

Øg konverteringsraten med reputation management

Forbrugerne stoler på hinanden, og de fleste foretrækker at købe produkter og services, som andre forbrugere har haft gode oplevelser med. Derfor er det yderst vigtigt ikke kun at indsamle anmeldelser, men også at svare på dem.

Det viser sig, at konverteringsraten stiger, jo højere svarrate en virksomhed har på deres anmeldelser. Det kan hjælpe dig med at konvertere flere nye kunder, hvis du besvarer dine reviews online – både de gode og de dårlige.

Det er nemlig vigtigt for forbrugerne, at virksomheder er ikke ligeglade med deres mening, og derfor er det vigtigt ikke kun at besvare de dårlige anmeldelser, men også at takke dine kunder for de gode reviews. Du kan læse mere om, hvorfor kan det være en fordel, at bruge tid på besvarelsen af anmeldelser her.

Kontakt WeMarket+ 45 71 99 34 74

Tryghed og troværdighed

Reputation management handler ikke kun om besvarelsen af anmeldelser på de forskellige platforme. Reputation management handler også om at skabe tryghed og troværdighed blandt dine eksisterende og potentielle kunder.

Du har sikkert selv prøvet, at besøge en hjemmeside, hvor du ikke var helt sikker på, om siden er troværdig og sikker at handle på. I dag er det relativt nemt for alle at sætte en webshop eller hjemmeside op, og derfor er det vigtigere end nogensinde før, at vise dine besøgende, at din hjemmeside eller webshop netop er sikker og troværdig.

Det kan du gøre på flere forskellige måder, og WeMarket kan hjælpe dig med effektivt at vinde dine besøgendes tillid med:

  • Analyser af dine besøgendes adfærd – WeMarket kan hjælpe dig med at analysere dine besøgendes adfærd på din hjemmeside. Det vil hjælpe med at identificere problematikker og finde løsninger på dem.
  • Vigtige mærker – Der eksisterer mange forskellige mærker til hjemmesider og webshops, som f.eks E-handelsmærket, Co2 neutral website, webshop mærket og andre, som kan hjælpe dig med at styrke din troværdighed online. WeMarket kan hjælpe dig med at finde ud af, hvilke mærker er mest relevante for din virksomhed og sætte dem de rigtige steder på din hjemmeside eller webshop.
  • Formidling af hvem der står bag brandet – For at styrke din virksomheds troværdighed online er det vigtigt at formidle følgende til dine besøgende: hvem du er, hvad du laver, hvordan kan man komme i kontakt med dig samt en række andre vigtige informationer om dig og din virksomhed. Når dine kunder ved, hvem står bag webshoppen, øger det din troværdighed, og derfor vil dine besøgende være mere tilbøjelige til at foretage et køb hos dig.
  • Online tilstedeværelse – WeMarket kan hjælpe dig med at opnå tilstedeværelse og etablere autoritet på relevante sociale medier, anmeldelsessider og andre platforme, som er vigtige for success i netop din branche. Det vil hjælpe dig med at være top-of-mind hos kunderne i din branche, men også med at skabe en højere grad af social proof.
Kontakt WeMarket+ 45 71 99 34 74

Lad os tage en snak

Over 350 virksomheder har allerede valgt WeMarket.

71 99 34 74