Webshoppen Klædeskabet blev grundlagt i 2018 med en klart defineret mission: At tilbyde moderigtigt tøj til kvinder og mænd i alle aldre og til skarpe priser.
Klædeskabet besluttede sig for at tage det næste skridt og videreudvikle deres automation setup på deres e-mail flows i samarbejde med WeMarket. Målet var at skabe endnu stærkere og mere avancerede flows, da Klædeskabet allerede havde et solidt fundament og et vellykket e-mail-setup på plads, hvor de havde eksekveret på de lavthængende frugter. Med en imponerende liste på over 120.000 og nu tæt på 160.000 nyhedsbrevsmodtagere, var behovet for effektiv og præcis projektstyring afgørende. Vi trådte ind i billedet som den erfarne samarbejdspartner inden for Marketing Automation, klar til at levere ekspertise og indgående viden.
I vores samarbejde er Klædeskabet fortsat selv ansvarlig for at producere kampagnemails. Vores rolle er at rådgive og levere assistance inden for e-mail strategi, dataindsamling samt flows- og automatisering af e-mailkommunikationen.