Tilbage

Online marketing i USA

Er din virksomhed klar til at erobre verdens største marked?

+300 kunder har valgt WeMarket

2013 - 2025 Udvalgte kunder 01 - 05
Online marketing i USA

Hvorfor vælge det amerikanske marked?

USA er en af verdens mest dynamiske økonomier og et vigtigt eksportmarked for danske virksomheder. Med over 330 millioner indbyggere og en enorm købekraft byder det amerikanske marked på ubegrænsede muligheder for vækst og succes.

USA er kendt for sin efterspørgsel efter innovative og kvalitetsprodukter, og danske virksomheder har et stærkt ry for netop dette. Det amerikanske marked giver adgang til en bred og købestærk målgruppe samt potentiale for høj vækst i en økonomi, der er verdens førende.

Vi hjælper dig med succes i USA

Hos WeMarket har vi den erfaring og ekspertise, der skal til for at hjælpe din virksomhed med at etablere sig på det amerikanske marked. Vi skaber effektive online marketingstrategier, der sikrer synlighed og resultater i et af verdens mest konkurrenceprægede markeder.

Vores specialområder inkluderer:

  • SEO: Skab synlighed på amerikanske søgemaskiner og nå din målgruppe.
  • Google Ads: Design og implementer målrettede kampagner til det amerikanske marked.
  • Sociale medier: Engager amerikanske kunder på platforme som Facebook, Instagram og LinkedIn.

Kontakt os i dag, og lad os hjælpe dig med at opnå succes i USA – verdens største marked.

Lyt til vores marketing-podcast.

Podcast - lyt med og få inspiration til din marketing

Episode 39 – Amazon som kunde: Indblik i Vendor Central 26 min. lyd
Episode 38 – Bliv klar til årets største salgsdage med Amazon prime 24 min. lyd

Vil du se, hvad dine konkurrenter og din branche gør bedst?

Hos WeMarket tilbyder vi virksomheder en benchmarkrapport, som sammenligner deres marketingindsats med de vigtigste konkurrenter. Du bestemmer selv, hvem vi skal sammenligne med.

Vi har specialiseret os i at afsætte fysiske varer online og vækste webshops – og det kan du nu få glæde af, selvom du ikke er kunde i forvejen.

Det koster ingenting.

  • 1.

    Konkurrentscreening

  • 2.

    Branchepotentiale

  • 3.

    Anbefalinger