Tilbage

Online marketing i Sverige

Vi hjælper dig med at skalere din virksomhed og få succes i Sverige.

+300 kunder har valgt WeMarket

2013 - 2025 Udvalgte kunder 01 - 05
Online marketing i Sverige

Er din virksomhed klar til at erobre det svenske marked?

Sverige er Danmarks tredje største eksportmarked – kun overgået af Tyskland og USA. Med en årlig dansk eksport til Sverige på ca. 125 mia. kroner er det svenske marked en oplagt mulighed for vækst.

Hvorfor vælge det svenske marked?

Sverige er Danmarks vigtigste marked målt på eksport pr. indbygger. Hver svensker bruger i gennemsnit omkring 12.000 danske kroner årligt på danske varer og tjenester – seks gange så meget som tyskere. Det viser en enorm købekraft og interesse for danske produkter og ydelser.

Vi hjælper dig med at få succes i Sverige

Hos WeMarket er vi specialister i at markedsføre danske virksomheder i udlandet. Vi har hjulpet utallige virksomheder med at nå nye højder gennem målrettet online marketing, der skaber resultater.

Vores ekspertise inden for følgende områder kan hjælpe dig med at opnå succes i Sverige:

  • SEO: Optimer din synlighed på svenske søgemaskiner.
  • Google Ads: Tiltræk målrettede svenske kunder med effektive kampagner.
  • Sociale medier: Engagér svenske kunder på platforme som Facebook, Instagram og LinkedIn.

Lad os åbne dørene til det svenske marked for din virksomhed.

Lyt til vores marketing-podcast.

Podcast - lyt med og få inspiration til din marketing

Episode 39 – Amazon som kunde: Indblik i Vendor Central 26 min. lyd
Episode 38 – Bliv klar til årets største salgsdage med Amazon prime 24 min. lyd

Vil du se, hvad dine konkurrenter og din branche gør bedst?

Hos WeMarket tilbyder vi virksomheder en benchmarkrapport, som sammenligner deres marketingindsats med de vigtigste konkurrenter. Du bestemmer selv, hvem vi skal sammenligne med.

Vi har specialiseret os i at afsætte fysiske varer online og vækste webshops – og det kan du nu få glæde af, selvom du ikke er kunde i forvejen.

Det koster ingenting.

  • 1.

    Konkurrentscreening

  • 2.

    Branchepotentiale

  • 3.

    Anbefalinger