Tilbage

Grundigt SEO-arbejde har givet vækst i organisk trafik

91%Stigning i organisk trafik
54%Øget organisk omsætning
Nr. 1På alle primære søgeord
Case

Samarbejde baseret på seriøsitet 

I arbejdet med søgemaskineoptimering (SEO) kan ingen disciplin stå alene. I samspil med god on-page SEO, herunder optimering af titel-tags, headere, metabeskrivelser og generel tekst på hjemmesiden, har effektiv linkbuilding sikret Scanheat betydeligt vokseværk i trafikken fra organiske kilder.

WeMarket har løftet vores online synlighed år for år, så vores placeringer både betalt og organisk nu er topklasse.

Dan Hejnæs Scanheat
Casen i tal
0 - 3
91%

Stigning i organisk trafik

54%

Øget organisk omsætning

Nr. 1

På alle primære søgeord

Hvad gjorde vi

Linkbuilding gjorde forskellen

Til at begynde med udvalgte vi de to mest oplagte søgeord at optimere mod, og lagde altså ud med et snævert fokus. Det gik godt, og forholdsvis hurtigt fik vi Scanheat A/S frem på side 1 i søgeresultaterne. For at skabe mere salg og øge søgeordspositionerne yderligere, valgte vi at udvide vores fokus. I stedet for udelukkende at arbejde på en kategori, begyndte vi at bygge stærke links til flere kategorier på Scanheats hjemmeside, og det har givet pote. I dag ligger virksomheden således nr. 1 på samtlige relevante søgeord på Google.

Samarbejdet med Scanheat har strakt sig over flere år. Vores kommunikation er præget af seriøsitet og direkthed, hvilket muliggør hurtig implementering af nye tiltag og effektiv opfølgning. Det garanterer ikke blot høj kvalitet, men også flotte resultater.

Du kan besøge Scanheats hjemmeside her.

Cases

Relaterede cases

Vil du se, hvad dine konkurrenter og din branche gør bedst?

Hos WeMarket tilbyder vi virksomheder en benchmarkrapport, som sammenligner deres marketingindsats med de vigtigste konkurrenter. Du bestemmer selv, hvem vi skal sammenligne med.

Vi har specialiseret os i at afsætte fysiske varer online og vækste webshops – og det kan du nu få glæde af, selvom du ikke er kunde i forvejen.

Det koster ingenting.

  • 1.

    Konkurrentscreening

  • 2.

    Branchepotentiale

  • 3.

    Anbefalinger