WeMarket køber sig ind i LeadScoreApp

4. januar 2019

Det digitale marketingbureau, WeMarket, har købt sig ind i LeadScoreApp for at kunne tilbyde kunderne endnu mere intelligent, automatiseret og datadrevet markedsføring. I forbindelse med opkøbet bliver stifter af LeadScoreApp, Brian Kristiansen, ny ”head of automation” i WeMarket. ”Det er et strategisk opkøb, der konsoliderer og cementerer WeMarkets vækstambitioner,” lyder det fra direktør, Thomas Haurum.

På WeMarkets kontor i Ikast står der en flot Gazelle-statuette som bevis på, at det digitale marketingbureau har sat fut i forretningen. For nyligt åbnede en ny afdeling i Holstebro, men væksten skal ikke stagnere her. Derfor har WeMarket købt sig ind i software-systemet LeadScoreApp, der ud fra et pointsystem prioriterer de leads, der kommer på hjemmesiden, så salgsprocessen bliver nemmere og mere målrettet.

WeMarket og LeadScoreApp har samarbejdet igennem flere år og deler mange kunder. Derfor var det en oplagt mulighed at hive systemet inhouse for dermed at udvikle systemet yderligere og samtidig give WeMarkets nuværende og fremtidige kunder endnu mere valuta for pengene.

”Ved at købe os ind i LeadScoreApp kommer WeMarkets kunder til at stå stærkere end nogensinde før, fordi vi både kan tilbyde leadscoring, automatisering af e-mails og lignende i én og samme pakke – udover alle de andre ydelser, som vi også tilbyder. Aftalen betyder også, at der vil blive tilført væsentligt med muskler til LeadScoreApp, så denne standalone-løsning kan skaleres og formentlig blive størst i Danmark. Det er et perfekt match, og der er tale om en velovervejet og strategisk beslutning, som konsoliderer og cementerer WeMarkets store vækstambitioner,” siger direktør i WeMarket, Thomas Haurum.

Stifter drager med

WeMarket og WeMarkets kunder får ikke kun glæde af LeadScoreApp fremover. De får også glæde af Brian Kristiansen, der er manden bag software-systemet. Han indtræder i forbindelse med aftalen i en nyoprettet stilling som ”head of automation” i WeMarket.

Brian Kristiansen kommer med 15 års erfaring i bagagen inden for online markedsføring, og i 2014 fik han idéen og startede udviklingen af LeadScoreApp.

Han glæder sig til et nyt kapitel i samarbejde med WeMarket.

”Jeg har altid haft en stærk relation med WeMarket, og derfor er det glædeligt, at aftalen er faldet på plads. Jeg ser frem til at videreudvikle LeadScoreApp i nye rammer og gøre det til det bedste system til leadscoring på markedet. Potentialet er stort, eftersom vi allerede har mere end 600 virksomheder på systemet i Danmark og Sverige. Det tal kommer med garanti til at stige qua WeMarkets netværk og den øgede investering i systemet. I fællesskab ser vi i særdeleshed en stor mulighed for B2B virksomheder i forhold til at omlægge deres markedsføring til at være mere intelligent, automatisk og datadrevet,” siger Brian Kristiansen.

Han understreger, at aftalen ikke vil forårsage ændringer hos eksisterende kunder hos LeadScoreApp, men at de nu får en unik mulighed for at samle deres online markedsføring hos én leverandør. Heller ikke eksisterende forhandlere af LeadScoreApp vil mærke forskel. De vil få samme support og backup som altid, men kan se frem til et produkt, som nu bliver endnu stærkere, og som kan give deres kunder endnu mere online succes.

WeMarket er ikke blot en produktionsvirksomhed, der ukritisk tager alle de ordrer ind, der kommer. Vi har et erklæret mål om, at vores kunder skal have mest mulig valuta for deres penge, og hvis ikke vi kan give dem det, siger vi pænt nej tak til opgaven.

Som kunde hos os får du ikke blot de bedste kampagner, men også dedikeret, strategisk rådgivning, der sikrer, at du prioriterer dine midler rigtigt og dermed får mest muligt ud af din investering.