Nyt koncept skal få WeMarkets kunder til at vækste

11. april 2018

VækstPartner er navnet på WeMarkets nye koncept, der kort og godt samler kundens markedsføring i én aftale –  med én kontaktperson VækstPartner er allerede blevet varmt modtaget af gamle såvel som nye kunder på grund af gennemsigtigheden, den røde tråd og den faste pris. ”Det sikrer os større og stærkere aftaler, og det giver bedre mulighed for at vise resultater,” siger direktør, Thomas Haurum.

Det digitale marketingbureau WeMarket har sadlet om. Hvor majoriteten af kundekartoteket længe har bestået af mindre kunder med små aftaler, vil det midtjyske bureau fremover smide snøren i vandet efter større fisk. Årsagen er, at en skalering af aftalens størrelse skaber et bedre fundament til at levere mærkbare resultater øjeblikkeligt, da produktionen nemmere kan tilrettelægges fordelagtigt.

Med det nye VækstPartner-koncept, som WeMarket for nyligt lancerede, bliver minimum 10 månedlige timer fordelt ud på SEO, Adwords, Facebook og andre relevante kanaler. Forskellen fra tidligere er, at kunden binder sig til VækstPartner i en periode på 12 måneder Fra virksomhedens spæde start i 2013 har det ellers været direktør Thomas Haurums mærkesag at undgå lange og uretfærdige bindinger. At kursen nu er ændret med det nye VækstParter-koncept skyldes, ifølge Thomas Haurum, at det er til kundernes bedste.

”Med VækstPartner-konceptet opnår vi en række fordele, som vi ikke tidligere har haft med de mindre kunder med kort binding. Her har vi været tvunget til at arbejde det eksakte timeantal, hvis kunden af en eller anden grund skulle trække stikket. Med VækstPartner kan vi allokere en stor procentdel af timerne i begyndelsen til at rette alle fejl, sætte alt korrekt og derefter bruge mindre tid på vedligeholdelse og overvågning. Vi har allerede søsat en håndfuld VækstPartner-aftaler, og resultaterne har været endnu bedre end forventet. Det giver os en stålsat tro på, at det er den rigtige vej at gå – både for os selv, men i høj grad også for vores kunder,” siger Thomas Haurum.

Gennemsigtighed og convenience

Redelighed, ærlighed, hjælpsomhed, kvalitet og ansvarlighed. Det er de værdier, som WeMarket er bygget på – og medarbejderne glemmer dem ikke sådan lige. Værdierne hænger nemlig sort på hvidt i glas og ramme på kontoret i Ikast. Det var netop med disse værdier in mente, at Vækspartner-konceptet blev skabt.

”Vores mål er at skabe gode resultater for vores kunder, så deres forretninger kan vækste. Men samtidig gør vi en dyd ud af at sikre tryghed og levere klar og tydelig kommunikation. Det kan være en udfordring – specielt med kommunikationen, når man har flere forskellige medarbejdere, der varetager hver deres fagområde. Det problem løser vi effektivt med VækstPartner, for her stiller vi en personlig marketing-ekspert til rådighed, som er tovholder i forhold til kommunikation, effektmåling og afrapportering. Kunden har med andre ord kun én kontaktperson, som har overblik over samtlige aktiviteter. Målet er at gøre det så let og overskueligt som overhovedet muligt, og den del har vi allerede fået meget positiv respons på,” siger Thomas Haurum.

WeMarket har løbende udvidet paletten af ydelser, så alle hjørner af kundernes markedsføring nu kan varetages i Ikast. Således består kontoret i dag af eksperter inden for SEO, Adwords, Facebook, content-strategi, UX-design, udvikling af hjemmesider, pressearbejde og meget mere.

WeMarket er ikke blot en produktionsvirksomhed, der ukritisk tager alle de ordrer ind, der kommer. Vi har et erklæret mål om, at vores kunder skal have mest mulig valuta for deres penge, og hvis ikke vi kan give dem det, siger vi pænt nej tak til opgaven.

Som kunde hos os får du ikke blot de bedste kampagner, men også dedikeret, strategisk rådgivning, der sikrer, at du prioriterer dine midler rigtigt og dermed får mest muligt ud af din investering.