“Vi vil skabe den mest profitable markedsføring for vores kunder og være Danmarks bedste arbejdsplads.” Sådan lyder missionen for det digitale marketingbureau WeMarket, der er i rivende udvikling. For også i fremtiden at sikre fuld fokus på både kunder og medarbejdere, har det midtjyske bureau hyret Christian Hestbek ind som ny direktør og daglig leder, mens tidligere direktør Thomas Haurum dedikerer sig kunderne.
Tingene står ikke stille i det digitale marketingbureau, WeMarket. Det midtjyske bureau har siden den spæde begyndelse i 2014 haft fart over feltet med en støt kundetilstrømning og en medarbejderstab, der nu tæller 18 fastansatte og 2 praktikanter. Det har da også betydet at WeMarket i 2018 kunne fremvise et rekordregnskab med en fordobling af resultatet og desuden modtog Børsens prestigefyldte Gazelle-pris.
Væksten hos den loyale kundeskare og den øgede medarbejderstab stiller naturligvis større krav til ledelsen. Som resultat heraf, er Christian Hestbek hyret som ny direktør. Christian overtager posten fra Thomas Haurum og skal tage sig af de daglige ledelsesopgaver.
Stifter og tidligere direktør, Thomas Haurum er glad for ændringen, der betyder, at han nu kan koncentrere sig mere om kunderne, uden at der gås på kompromis med medarbejdertilfredsheden:
“I WeMarket fokuserer vi benhårdt på eksisterende kunders performance. Den vækst vi oplever hos eksisterende kunder og tilstrømningen af nye kunder betyder naturligvis, at vores medarbejderstab også vokser, og det stiller nogle større krav til ledelsen. Både kunderne og medarbejderne fortjener fuld fokus. Det løser vi med denne konstellation, hvor jeg er på kunderne og Christian er på ledelsesdelen.”
Christian har historie hos WeMarket, hvor han var ansat fra 2015 til 2018. Og nu er han altså ansat til at tage sig af den daglige ledelse. Christian har allerede været i gang som direktør i et par måneder, og han ser den nye rolle som både udfordrende og spændende.
“Jeg glæder mig enormt meget til at sikre WeMarkets fremtidige vækst. Vi skal blive ved med at udfordre os selv, så vi sikrer maksimal værdi for vores kunder. Det stiller store krav til udvikling af medarbejderne, vores produkter og vores processer, så WeMarket fortsat er en kundedrevet virksomhed,” lyder det fra den nyslåede direktør.
Udover skiftet i direktørstolen, er WeMarket netop blevet omdannet fra et anpartsselskab til et aktieselskab og kan dermed sætte A/S bag virksomhedsnavnet.