Midtjysk marketingbureau fremviser rekordregnskab

21. maj 2019

Det digitale marketingbureau WeMarket fordobler resultatet for 2018 til imponerende 2.014.000 kr. sammenlignet med 856.000 kr. i 2017. Årsagen til WeMarkets betydelige vækst, skal ikke blot findes i nysalg, men ses som et resultat af medarbejdernes dedikation og en yderst loyal kundeskare med voksende forretninger.

Der er fart over feltet hos det midtjyske marketingbureau, WeMarket. Faktisk er der så godt gang i forretningen, at virksomheden i efteråret blev tildelt Børsens Gazelle, en vækstpris som gives til virksomheder, som har mere end fordoblet deres omsætning de seneste 4 år. Men her stopper succesen ikke for WeMarket, der kunne løfte armene endnu længere over hovedet, da regnskabet for det forgangne år forelå. 2018 viste nemlig et rekordregnskab, hvor det midtjyske bureau har formået at fordoble tallet på bundlinjen, fra 856.000 kr. i 2017 til 2.014.000 kr. i 2018.

Mange nye og større kunder giver travlhed på kontoret i på Eli Christensens Vej i Ikast. Men det er ikke blot tilstrømningen af nye kunder, der viser sig på bundlinjen. Ifølge WeMarkets direktør, Thomas Haurum, skal årsagen til den stigende omsætning faktisk findes i væksten hos en yderst loyal skare af eksisterende kunder.

“Vi er selvfølgelig altid glade for at få nye kunder i hus, men det er jo først herefter, at det rigtige arbejde starter. Hos WeMarket fokuserer vi benhårdt på performance for vores eksisterende kunder, fordi vi tror på, at det er her, nøglen til både vores egen og kundernes succes skal findes. I stedet for kun at koncentrere os om nysalg, satser vi i høj grad også på eksisterende kunders forretning, for når kundernes forretning vækster, så vækster vi også,” lyder det fra direktøren.

Medarbejderstaben vokser
Den store kundetilstrømning og væksten hos eksisterende kunder har også resulteret i, at der siden årets begyndelse er blevet ansat intet mindre end 7 nye medarbejdere hos WeMarket.

“Vi holder ugentligt samtaler med potentielle kollegaer, men kun de dygtigste slipper gennem nåleøjet. Intet marketingbureau er stærkere end de medarbejdere, som daglig arbejder på kundernes kampagner, så derfor er det yderst vigtigt, at vi har det bedst mulige team, så vi får mest muligt ud af vores kunders marketingbudgetter,” fortæller Thomas.

Foruden den prestigefyldte Gazelle-pris og det flotte årsregnskab kan WeMarket også bryste sig af netop at have modtaget Bisnodes AAA kreditrating, som er den højest mulige kreditværdighed for virksomheder.

WeMarket er ikke blot en produktionsvirksomhed, der ukritisk tager alle de ordrer ind, der kommer. Vi har et erklæret mål om, at vores kunder skal have mest mulig valuta for deres penge, og hvis ikke vi kan give dem det, siger vi pænt nej tak til opgaven.

Som kunde hos os får du ikke blot de bedste kampagner, men også dedikeret, strategisk rådgivning, der sikrer, at du prioriterer dine midler rigtigt og dermed får mest muligt ud af din investering.