Skrevet af: Stine Fenger
16. maj 2023

Episode 27: SEO & AI

Klik og lyt nu:

SEO & AI

Overvejer du at gå all in på AI-genereret indhold for at styrke din SEO?

Få do’s and don’ts i denne episode, når Thomas interviewer Danni der er SEO-specialist hos WeMarket.

 

Læs hele episoden her

 

Thomas (T): Velkommen til episode 27 af WeMarkets video podcast. 

I denne her episode skal vi tale om SEO og AI. 

 

Og for nu at tage det helt op på sådan et metaniveau, så tænker jeg lige, at vi kunne lave titlen på episoden i chat-GPT.

Men først og fremmest, velkommen til dig, Danni. 

 

Danni (D): Mange tak. 

 

T: Du sidder som SEO-specialist i WeMarket og har vel en sund interesse for det her med AI, der sker lige nu? 

 

D: Ja, ligesom alle andre har, kan jeg fornemme i branchen. 

 

T: Ja, præcis. Så jeg tænkte, kunne du måske starte med at finde en titel her til podcasten?

Det kunne vi vel lige gøre live? 

 

D: Det tænker jeg. Jeg kan lave et lille forsøg her i chat-GPT, som jeg tænker de fleste har hørt om. Så hvis vi bare lige beder dem om at lave en titel. 

 

T: Ja, for hvad skriver man? Så skriver man, write me a title. 

 

D: Jeg skriver bare, make a title for a podcast about AI and SEO.

 

T: Okay, godt. Fint, så finder vi lige ud af, hvad dagens episode skal hedde. 

Man kan jo for fanden bruge det her chat-GPT til mange ting, men hvad giver den os? 

Giver den os kun én, har du bedt om? 

 

D: Jeg har bare skrevet, make a title. 

 

T: Okay, godt.

Hvad ender den på? 

 

D: Den ender på… der er lidt tænketid. 

 

T: Ja, det er godt. 

Det tager vi med. 

 

D: Der er tekniske problemer inde hos OpenAI lige nu, så den kan ikke lave den. Så det er jo bare fantastisk. 

 

AI-genererede tekst til on-page tekster

T: Okay, men man kan i hvert fald sige, hvis man nu ser det ud fra sådan en – vi kan lige vende tilbage til den – men hvis man ser det ud fra sådan et kundesynspunkt. 

Hvis jeg nu sad som kunde og havde SEO-ydelser hos et bureau eller selv sad og gjorde noget, så er det store spørgsmål jo: Kan man bruge AI-genererede tekster til on-page tekster? Ja? Nej? 

Det er jo et sort-hvidt svar vi er på udkig efter. 

 

D: Ja, altså sort-hvidt vil det aldrig være i SEO-branchen. Det er jo meget gråt. Det kommer an på mange forskellige ting, men det er jo sådan, at tidligere har Google jo altid været lidt imod AI-genereret indhold. Men som det er begyndt at blive mere og mere mainstream, alle begynder at snakke om det, så har de sådan set ændret holdning til at sige, at AI-genereret indhold er faktisk fint nok, så længe det er bare lavet ud til brugerne og ikke lavet for søgemaskinerne. 

 

T: Har Google sagt det? Officielt?

 

D: Google har sagt det. Det står i retningslinjerne. Ikke helt sort på hvidt, men alle har meldt ud, og det er sådan det er. Igen, man skal altid tage det Google siger med et gran salt, men deres synspunkt har altid været: Lav det med brugerne i fokus, og ikke lav tekst bare fordi, at vi skal rangere højt, altså lave det til søgemaskinerne. 

Så hvis du går ud fra samme princip med AI, så kan du sådan set godt bruge det. Og det er ikke fordi, at man bare lige kan skrive, “write me 10.000 words about vaskemaskiner”, fordi så vil der komme en masse vrøvl. Men man kan godt “write me 10.000 words about vaskemaskiner”, og så få en ekspert fra vaskemaskiner til at sidde og gennemgå det og tilrette det, så det passer til brugerne, og at den information, der er, den passer.

 

Google kan afkode om det er AI-genereret

T: Ja, men spørgsmålet er jo, kan Google identificere, om det er omskrevet, eller vandmærker de teksterne, eller kan de finde ud af, fordi uanset hvad, så virker mængden af tekst, det kan vi jo se. Så hvordan… Kan man slippe afsted med at bare få det genereret og få det til at rangere?

 

D: Man kan sige, at vandmærket er selve teksten. Man kan sige, at Google allerede bruger machine learning, AI osv. til alt det med at rangere osv. Så AI, eller hvad skal vi sige, vandmærket er måden teksten er skrevet på. Så kan de godt fornemme, at teksterne, de her 1000 ord fx, er skrevet på den her måde, det minder meget om AI-genereret, og det er lidt vandmærket i sig selv.

Så min anbefaling vil altid være: Brug det, men få en eller anden person til at sidde og gennemgå det og tilrette det. 

 

T: Ja, få det verificeret. 

 

D: Ja, lige præcis. Så længe informationen er korrekt, så har Google jo ikke noget problem med, om det er AI-genereret eller ej.

 

T: Ja, fordi de tænker på slutbrugerne. 

 

D: Ja, de tænker også på brugerne. Hvis den tekst, der er, giver værdi for brugerne, så giv den gas. 

 

Spar tid med AI-genereret tekst

T: Okay, men jeg er jo stadigvæk på udkig efter den nemmeste løsning. Fordi jeg sidder og tænker på, hvad kan folk spare ved ikke at skrive tekster længere?

Nu er Shopify jo også kommet med en funktionalitet, hvor der selv bliver skrevet produkttekster osv. Nu er vi så i marts 2023, hvad er anbefalingen herfra? Det er simpelthen: Brug AI til at få skrevet tekster, få nogen til at kigge det igennem og omskriv eventuelt lidt. Men man skal ikke være bange, eller hvad. 

 

D: Jeg vil ikke sige, at man skal være bange. Nu vil jeg ikke sidde her og sige, at alle skal give den gas med AI-tekster. Det er, som du selv siger, stadig meget nyt. Og der er nogle lidt større virksomheder, nogle rejsebrancher fx, der er begyndt at prøve at teste det her af for at få inspiration til deres rejsemål fx.

Så måske om et halvt år, så ved vi mere. Det jeg i hvert fald kan sige nu, det er, at AI, især ChatGPT, det er utrolig godt til inspiration til tekstforfattere. 

Altså hvis man nu som en tekstforfatter skal skrive tusind ord om en eller anden specifik rødvin fra Californien, og man ikke forstår noget om rødvin, så bare brug ChatGPT til at forklare lidt om rødvin fra Californien, og så begynd at snakke med den som inspiration. 

For det er det, der er det vigtige. Man kan spare utrolig meget tid i selve inspirationsfasen på det, og så kan man jo også bare skrive: Write me a summary about red wine from California.

Så brug det til små bidder, og ikke i hele teksten. Du kan også bruge helhedsteksten, men det er jo igen som inspiration. Som udgangspunkt, hvor der så er en person, som skal sidde og tjekke det igennem og verificere informationen. 

 

ChatGPT er et stærkt AI-værktøj

T: Ja, for nu ved jeg ikke, om den virker nu, men ChatGPT, som er det her program, man kan bruge til det, det koster ingenting, vel? Og så kan man så, den betalte version, hvad er det man får? 

 

D: Der er den gratis version, som alle kan bruge, men som nu har vi lige et problem her. Det er typisk, det vil man typisk komme ud for, hvis man har en gratis version, men så kan du betale, jeg mener det er 20 dollars i måneden, for at få den her ChatGPT plus version. 

 

T: Okay. 

 

D: Og der er også lige kommet noget nærmest breaking news for et par dage siden, så har de så kommet med den her GPT4 version af AI, som er en markant forbedret version, end den man sidder og skriver i med den gratis version. 

Og det er blandt andet sådan nogle ting, som klarere beskeder, altså klarere meddelelser for AI. Det er noget med, at man kan bruge billeder, man kan få den til at beskrive billeder, man kan indsende billeder og så beskrive ting ud fra det. Og så er det bare generelt hurtigere og mere troværdigt. Og der er også lavet nogle test af den allerede nu, hvor at, hvis folk, det ved jeg ikke om folk har hørt, men man har brugt ChatGPT til at tage forskellige, hvad skal vi sige, jura-test og eksaminer og så videre. Det er den her GPT4 blevet markant bedre på, det vil sige, at informationen er opdateret, og det er bedre, og den giver sådan mere, hvad skal vi sige, menneskelige svar. 

 

T: Ja, og jeg vil også bare lige sige en disclaimer, fordi der er ingen anbefalinger i den her, jo der er masser af anbefalinger i den her podcast, men man skal fandme ikke komme og holde os op på det. Men vi skriver jo stadigvæk tekster selv, enten selv eller også får det outsourcet for vores kunder. Det kommer vi til at blive ved med, simpelthen på grund af risiko. 

 

Brug AI, men kig det altid igennem

T: Men havde du dit eget affiliate-site eller egen webshop, hvad havde du så gjort?

Lad os nu sige, du havde en webshop, hvor du ikke skulle stå til regnskab for andre end dig selv. Er der nogen risici ved, at jeg bare rent AI-genererer alle tekster? Havde du gjort det, egentlig? 

Hvis der nu var, ja, det kunne være 50 kategorier, du skulle have skrevet. Havde du kørt det med AI og lige kigget dem igennem, eller har du bare kørt det med AI uden at kigge dem igennem, eller havde du sagt, det vil jeg aldrig gøre på min egen webshop? 

 

D: Jeg havde brugt AI. Skriv x antal ord, og så havde jeg manuelt sidder og kigget det igennem for at sikre sig igen. Altså, sproget passer, at brugerne er i fokus, og den information, ud fra den viden jeg har, er korrekt. Det er måden, jeg ville have gjort det på. 

Jeg ville ikke bare have lavet et x antal ord og så bare sendt det videre og så udgivet det. For det kan godt være, det fungerer. Det vil sige et quick fix, det fungerer måske et par måneder, men så på et eller andet tidspunkt, så vil der komme en, i hvert fald vil jeg tro, en straf. 

Der er den risiko involveret, så hvis man kører langsigtet, så er det ikke bare at bruge AI-tekster og så bare lade dem ligge der. 

 

T: Men stadig interessant det her med, at når det er andre folks penge, så skal man jo passe endnu bedre på, vil jeg sige, risikomæssigt, men jo trods alt, hvis det var dig selv, der skulle stå til ansvar, så havde du brugt det hårdere, i endnu højere grad. Er det ikke rigtigt? 

 

D: Helt klart, jo. 

 

T: Det havde jeg også, men det er bare for dem, der sidder derude, det må de jo tage en risikovurdering af. 

 

SEO.ai og SEOSurfer

D: Og så også lige i den forbindelse, hvis man er en kunde, en slutbruger, som sidder og skal skrive nogle tekster, så er der jo også mange værktøjer, hvor, fx nu hvor Torbjørn Flensted har det her SEO.ai. 

Der er også noget, der hedder SEOSurfer, og det er sådan set bare en tekstskrivende program, ligesom man kender det fra Word og Google Docs. Men så over i højre side, så er der en score, som siger fra 0-100 mener jeg, det er, og så er der en masse anbefalinger til søgeord. 

Så som man skriver teksten, så får man at vide, om det man skriver, det er optimeret, rent søgemaskinemæssigt, og så får man også en masse anbefalinger til søgeord. Det vil sige, at i stedet for at tidligere, så skrev man bare 500 ord word, så kan du nu skrive det i det her software, og så dermed få en masse søgeord med, som AI ved, at der er søgninger på, og dermed få SEO-optimeret teksten, så vi også begynder at ramme en masse longtail-søgeord. 

 

T: Ja, og hvad var det nu, det hed det software, siger du? 

 

D: SEO.ai eller SEOSurfer, der er sikkert også mange andre. Det er de to, jeg lige er bekendt med. 

 

T: Det er SEOSurfer, jeg har hørt om i hvert fald.


Vær obs på fejl i Chat GPT

T: Jeg har jo en knægt, som skulle fremlægge noget i skolen, og han skulle skrive om giraffer, og giraffens hoved, og det der med den lange hals og blod og sådan noget, og så skulle han give fem facts om giraffens hoved. Og der bad jeg så ChatGPT om at give mig det. Han var opmærksom på, at jeg brugte et værktøj. 

Men der stod så, at giraffens hoved vejede mellem 500 kilo og 1 ton. Og så var det jeg lige tænkte, at det var faktisk første gang, at jeg lige var faldet over sådan en decideret fejl. Jeg var nødt til at lige tjekke det, fordi jeg tænkte, det er jo fuldstændig vanvittigt. Men hvad så med de her faktuelle fejl, og hvor ofte sker det, og hvad ved man om det? 

 

D: Altså man kan sige, at den markant store forskel på en søgemaskine, som Google, og Chat.ai (ChatGPT) det er, at Google er til for at give information til brugeren. ChatGPT er ikke decideret lavet for at give information, det er mere sådan et sprog. 

Altså hvad er det mest logiske svar på det spørgsmål, der kommer? Den indtænker ikke, om ting er faktuelt korrekt. Det er også derfor, at der har været ting i medierne, hvor man har kunnet påvirke den til at sige en masse mærkelige ting. Fordi som man bliver ved med at snakke til den, så bliver den trænet på sproget, og så tænker, okay, det her svar, det er ikke faktuelt korrekt, men det er det mest logiske. Og så siger den det. Så man skal ikke bare skrive i ChatGPT og tro, at det er det mest faktuelle. Der vil man stadig kunne bruge søgemaskiner eller Wikipedia eller andre ting. 

 

T: Ja, fordi den sprogmodellering eller det, den laver, det er ud fra et eller andet data.

Er det fra hjemmesider eller hvad? Hvor hiver den det henne? 

 

D: En kæmpe, kæmpe database indenfor OpenAI som har lavet det her ChatGPT,  hvor den så trækker det fra hjemmesider og diverse andre ting. 

 

T: Ja, for den kan vel aldrig blive bedre end det input, den får jo. 

 

D: Nej, selvfølgelig ikke. 

 

T: Så når en eller anden hjemmeside skriver, at et girafhoved vejer 1000 kilo, så er den jo… 

 

D: Den får det et eller andet sted fra. 

 

T: Ja, det er det, jeg mener. Så det kan man jo ikke komme til livs. Jeg så også, der var… det skal vi ikke bruge tid i podcasten på, men bare lige hurtigt sige, at der var også nogle politiske ting, hvor for eksempel den spørger om et eller andet, man spørger den om et eller andet, og så svarer den så, det er så kun kvinder eller… Altså et eller andet, der kunne være anderledes.

Okay, så altså en konkret anbefaling herfra til on-page tekster, det er at få ChatGPT til at skrive det, kigge det igennem, få det rettet til faktuelt og få det skrevet endnu mere i menneskesprog, hvis du kan. 

Hvis du vil løbe nul risiko, så få skrevet teksterne selv. Men hold nu op, det er en forbedring. 

 

Kan både bruges direkte og til inspiration

D: Altså man kan sige, at lige meget hvad, om man er til den sikre side, eller måske er villig til at tage nogen risiko, så er ChatGPT et utroligt godt værktøj, fordi selvom man er til den sikre side, så kan man jo bruge det til inspiration. 

Hvis man er blevet sat til at skrive 10.000 ord til forskellige landingssider, så vil man jo naturligt gå død. Så brug lige ChatGPT til at skrive 500 ord omkring det, eller “give me examples til det”, så den er utrolig stærk inspirationssøgende, men også bare, hvis man er villig til at tage, hvad skal vi sige, en lidt højere risiko, så, som du selv siger, få den til at skrive nogle tekster, gennemgå det, få en anden til at gennemgå det, der måske ved noget mere om det og tilrette der, hvor der er fejl, det er jo den konkrete anbefaling.

 

Linkbuilding og ChatGPT

T: Ja, og så har vi to ting, hvor jeg lige tænker, vi skal tale om. Jeg kunne godt tænke mig at tale først om, hvad gør man på linkbuilding-delen, er det samme anbefaling? Og så lige om lidt tale om, altså hvilke prompts kan man skrive, for at man får et godt svar? Men lad os prøve at starte til dem, der bygger links eller pressemeddelelser, outreach, hvordan der? Er der andre faktorer i spil, eller er det ChatGPT-tekster, man kører med der eller AI-genereret tekst? 

 

D: Altså, jeg vil jo altid sige, at de anbefalinger, vi kommer med på on-page delen, vil også typisk være gældende på linkbuilding-delen.

Der er selvfølgelig nogle andre parametre. Fordi mange vil jo nok være med tilbøjelige til at tænke, at linkbuilding-tekster, de er måske ikke lige så vigtige, som hvis de stod på ens hjemmeside, og det kan også være rigtigt. Og så er det nogen, der vil mene, at det hele indgår i deres samlede brand på hele internettet, og derfor er det lige så vigtigt som on-page tekster.

 

T: Men uanset hvad, så løber man jo sjældent samme… jeg ved ingenting om Google-straf, men jeg tænker bare, at når det er et eksternt domæne, så er der vel mindre risiko for nogen? 

 

D: Ja, der er absolut nul risiko for den side. Lad os nu sige, at vi skal have lavet en artikel for JyllandsPosten.

Der er jo ingen risiko for os ved at bruge, hvad skal vi sige, ChatGPT-tekster, som vi smider på JyllandsPosten, og så linker til den specifikke side, så der er jo ikke nogen specifik risiko ved det. 

 

T: Nej, så med mindre risiko er, at det ikke skulle give værdi af en eller anden årsag, så kan man godt få ChatGPT til at lave sine linkbuilding-tekster eller presse for den sags skyld. 

Men vores standpunkt er jo stadigvæk, indtil videre i hvert fald, at vi kører med helt sikker hånd, men det er igen det med andre folks penge, som man har respekt for. 

 

Brug Twitter og LinkedIn til ChatGPT hacks

D: Det er nyt. Om et halvt år, så ved vi helt klart mere, og der skal nok også være nogen, der bliver straffet, det er jeg ikke i tvivl om. Der skal også være nogen, der er en succescase for, og ud fra det så kan vi jo få en masse læringer. Men i hvert fald fra vores synspunkt, så kører vi den sikre vej nu, indtil vi ved mere. 

 

T: Ja, klart. Og der kan folk selv finde ud af, hvad de lige vil og følge med i det.

For ellers kan man jo også følge med i det, der er masser af amerikanere, der er frontløbere på det her. 

 

D: Du kan gå ind på LinkedIn, på Twitter, og jeg garanterer dig, der går ikke mere end to sekunder, og så skal der nok være nogen, der siger: 1000 ting jeg har lært om ChatGPT, eller 1000 ting jeg har lært om AI.

Alle snakker om det lige nu. Så hvis man ikke er aktiv på Twitter, og man interesserer sig for AI, så vil jeg helt klart anbefale, især Twitter, at man lige får lavet en konto, og så begynder at finde en masse folk, der snakker med her. Nu har jeg ikke lige nogen personer her på stående fod, men der er utrolig mange, der snakker om det lige nu. 

 

T: Ja, ind og find hashtagget. 

 

Tips til ChatGPT prompts

T: Godt. Her til sidst kunne jeg godt lige tænke mig at tale om de her prompts, man kan skrive. Altså har du et par fifs til det, eller skal vi prøve at lave et live-eksempel, bare lige for, at lytterne og seerne kan se, hvad man ligesom kan.

Jeg sad jo og tænkte på, hvis du nu skrev: “Write me an agenda for a podcast on SEO and AI, and 20 questions to the guest”, for eksempel. 

 

D: Ja, altså man kan jo gøre alt i ChatGPT. 

Altså det er ligesom, hvis man sidder til et møde, og så siger, vi skal lige bruge 20 eksempler på det her. Så ligesom du vil sige det til personen, der sidder foran dig, så kan man bare skrive det til ChatGPT. 

Så vi kan prøve at se, om den kan komme med 20 spørgsmål til den her podcast, for eksempel. 

 

T: Ja, ja, godt.

Ja, fordi jeg oplever i hvert fald, at når jeg er til nogle møder, for eksempel, og jeg aktivt bruger ChatGPT til et eller andet, en eller anden spørger om, for eksempel, det er jo, selvom alle taler om det, og det er talk of the town, måske for os marketingfolk, så er det jo stadigvæk… for kunderne, det er ikke alle, der ved det her, og det er ikke alle, der ligesom… 10 øren falder jo virkelig første gang, man selv laver en prompt, og man bare tænker, hold nu kæft, hvor er det vildt, ikke? Så mulighederne, de er bare uendelig mange. 

 

T: Ja, så lad os prøve at se, om vi kan få en prompt her og så se, hvad den siger til os. Om der kommer nogle spørgsmål til dig. Så kan vi tage nogle af dem. 

 

D: Det gør der. Nu virker den, kan jeg se her i hvert fald. Så kan vi lige sidde og kigge på den. 

 

T: Ja, så du har skrevet: “Give me 20 questions about AI and search engine optimization for a podcast. Og så siger den så, nummer et: What is artificial intelligence and how does it work?

Nummer to: How is AI being used in search engine optimization? What are the benefits? Can AI help with keyword research and analysis? 

Det kan vi lige prøve at tage her til slut. Spørgsmål nummer 14, kan AI hjælpe med søgeordsanalyse og generel analyse?


D: Ja. Er det korte svar. Det har vi også været lidt inde på med det der software, vi har snakket om. Det er jo en real-time søgeordsanalyse, den man får der. Men der er også mange andre ting. Når man laver søgeordsanalyser uden at gå for SEOteknisk i det, så kan man jo også sige search intent.


Altså med hvilken intent søger brugerne i Google? Er det fordi, de vil købe noget? Er det fordi vedkommende vil have noget information? Er det fordi, de vil finde en specifik side? Der er mange af de her search intents, og der har jeg også selv prøvet ChatGPT. Der skal man bare lige fodre den med noget information først og sige, at de her fire søgeord, de har hvert det her search intent, altså de fire forskellige search intents, der er. Og så kan man så fodre den: What search intent does these 100 keywords have? Og så laver den det automatisk selv. 

 

Brug ChatGPt til at finde search intent

T: Okay, men så prøv lige at tage mig et skridt tilbage. Der findes fire search intents. 

 

D: Ja. 

 

T: Okay, godt. Kan vi dem i hovedet eller hvad?

 

D: Det kan vi prøve i hvert fald. Vi har transactional, som er, når folk vil købe noget. Så har vi navigational, som er, når folk vil søge efter en specifik side. Det kan være om os siden for WeMarket eller et eller andet i den stil. Så har vi informational, altså folk, der søger efter noget information. Det kan være folk, der vil finde en Wikipedia.

Nu kan jeg så ikke lige den fjerde i hovedet, så det er så super. Men der er i hvert fald fire. 

 

T: Ja, og så siger du, at i nogle tilfælde kunne man godt forestille sig, at man gerne vil have de transactional searches. Så du siger, at man sætter 100 søgeord ind og siger, hvad for nogle er transactions? 

 

D: Man beder den om… først fodrer man den nogle eksempler. Så beder man den om… man giver den 100 søgeord og siger, what’s the search intent for these 100 keywords? Så laver den sådan set et sheet, og så har du det. Det sparer man utrolig meget manuelt arbejde på. 

 

ChatGPT til kode og struktureret data

T: Kan man bede den om at lave sheets også? 

 

D: Det gør den automatisk. Den kan lave forskellige. Den laver ikke et decideret sheet, men måden, den viser det på inde i columns. Det er bare at kopiere det, og så er det et sheet. 

Jeg har også prøvet, at du kan få den til at lave kode også. Det er noget, det alle snakker om. Nu ved jeg, at GPT4 er blevet markant bedre til det her med kode. Hvor tidligere skulle du måske gå ind og google en masse, finde inspiration, og du ved ikke, hvordan tingene virker. 

Her har jeg fx prøvet, med SEO, der snakker vi meget om struktureret data, hvor man markerer ting op på siden for at få udvidede resultater og give mere information til søgemaskinerne. Så kan jeg bare bede den om: “Write a product schema for this URL” og så indsætte URL’en, og så laver den bare et helt schema, som fungerer. 

Det er fuldstændig voldsomt. 

 

T: Jeg ved også, at der var nogle på vores e-mailhold, som manglede et eller andet kode, hvor vi ikke lige fik svar fra en udvikler, og så satte de det i ChatGPT og løste det selv på et minut. Det er jo helt vildt, som man skal følge med.


D: Man kan spare ufattelig meget tid, hvis man bruger det rigtigt. 

 

T: Ja, okay. 

Så det var vores episode om SEO og AI. Vi nåede ikke at finde nogen titel, fordi ChatGPT drillede os. Vi har ikke den betalte version endnu. 

Men tusind tak, fordi du lige ville være med, Danni. 

 

D: Selv tak. 

 

 

T: Og hvis lytterne og seerne har lyst til at få en besked, når der kommer en ny podcast fra WeMarket, så kan man gå ind på wemarket.dk/podcast, så kan man tilmelde sin email, og så skriver jeg, når vi har noget nyt. 

Så have en god dag derude. 

Hej hej.