I afsnit 11 er Mikkel Aalbæk Mejlvang blevet inviteret ind i studiet, som er vækstpartner hos WeMarket. Her tales der om onlinebannere og alle de positive fordele, som det kan drage med sig.
Du har formentlig allerede set utallige af bannere rundt omkring på det store internet. Det kan fx være onlinebannere fra Zalando og lignende, som er at finde på diverse nyhedssites såsom Ekstrabladet.dk. Ønsker du nogle lignende bannere til din virksomhed? Så lyt med i afsnit 11 af vores podcastserie eller læs med herunder, hvor vi vil fordre dig med de allervigtigste guldkorn.
Læs hele episoden her
I den her episode af videopodcasten skal du lytte til, hvordan du køber bannere ind på nettet, og tre tips til, hvordan du får allermest ud af dem.
God fornøjelse!
Thomas (T:) Velkommen til episode 11 af WeMarkets videopodcast.
I dag skal vi tale lidt om noget, som jeg ikke ved forfærdeligt meget om, nemlig køb af bannere online.
I den forbindelse har jeg lige inviteret dig med indenfor, Mikkel.
Velkommen til.
Mikkel (M): Tak.
T: Jeg ved, at du ved lidt om det her, og det kunne jeg godt tænke mig lige at fritte dit hoved for, specielt fordi det jo egentlig er et stor marked, og der bliver brugt rigtig mange penge på det her.
Så for alle os uindvidede, som tænker, at vi har en forretning, en webshop eller en servicevirksomhed, hvad er det så, man kan med bannere?
Måske vi skulle starte der. Hvad kan bannere?
M: Bannere, uh, det kan utrolig mange ting, og man kan egentlig bruge det til rigtig mange formål. Altså i bund og grund, det, det kan, det er, at du kan lave et banner, og så kan du sige, jeg kunne godt tænke mig at vise det til nogle personer. Og så kan du få vist det til nogle personer, når de bruger internettet og tilfældigvis er inde på en side, hvor der kan blive vist et banner. Det kan være TV2, eller det kan være EkstraBladet, eller det kan være valutaomregner.dk.
Det kan basically være alle steder. Og så er det egentlig en god måde at få rigtig, rigtig mange visninger, fordi det er billigt at købe ind. Så det er en god måde at få pushet dine budskaber ud, det du gerne vil kommunikere, det kan være, at du sælger cykler og har et billigt tilbud eller sælger cykeltilbehør.
Det kan også være, at du sælger rejser, og gerne vil vise nogle fede rejser af Afrika eller Sri Lanka eller Tanzania. Og så vise det over for folk, du tænker, der godt kunne tænke sig at købe noget af dig.
T: Ja, fordi hvordan er målretningsmulighederne? Altså for det første skal man måske sige, hvor er det, man gør det her henne?
Hvordan indrykkes bannere
T: Hvis jeg nu laver et banner, det er 600×600 pixel, og jeg skriver, jeg har verdens bedste rejser til Afrika fx. Hvordan indrykker jeg det her?
M: Ja, det kan du også gøre på forskellige måder.
Nok den mest tilgængelige måde, er at gøre det ved at oprette en Google Ads-konto. Derinde kan du købe ind via Googles Display netværk, som dækker 90% af hele internettet, eller i hvert fald kan ramme 90% af alle internetbrugere, så det er jo en del.
Det er den nemmeste måde, så har du dit… du skal nok have 320×320 eller 250×250, men du har dit banner, lægger det ind og siger, jeg kunne godt tænke mig at ramme personer, som har besøgt de her sider, eller som har søgt på de her søgeord. Eller hvis du har noget data et andet sted fra, det kunne være en e-mail-liste, eller det kunne være noget andet, så kan du sige, jeg kunne godt tænke mig at ramme de her personer eller folk, der minder om dem og så videre.
Så du kan egentlig, afhængigt af hvem det er, og hvad dit formål er, så kan du egentlig ramme dem på nogenlunde den måde, du gerne vil.
En anden måde at ramme folk på er også at sige, jeg har ikke som sådan en klart defineret persona-målgruppe, nogle klare demografiske parametre, men på den her side, som handler om opskrifter, der kunne jeg godt tænke mig at vise, at jeg har det lækreste pålæg i hele verden, hvis man fx…
T: Eller en dejskraber.
M: Eller en dejskraber, ja lige præcis.
Altså så man kan også målrette den efter den kontekst, som folk de sidder i.
T: Ja, fordi nu siger du, det er billigt at indrykke, altså fx bare at få en masse bannervisninger er typisk billigere end sociale medier fx.
M: Ja, altså et benchmark, de fleste kan forholde sig til, mange kan forholde sig til, det er selvfølgelig, hvad man betaler for per tusind visninger, altså en CPM på Facebook. Der er mange gange, hvor man kan se, jamen der betaler du 40 kroner for tusind visninger,eller mere. Nogle tilfælde også mindre, men det bliver også lidt dyrere hele tiden.
Men på display, du kan komme latterlig langt ned. Altså vi kan snakke om under 10 kroner for tusind visninger, men også kunne man nede på 2 kroner, 3 kroner.
T: Ja præcis, jeg sidder og tænker, det er måske 10-20 gange billigere per visning i min verden.
M: Dermed så skal man selvfølgelig også huske på, at de har også nogle andre placeringer, de har når du får visninger på Facebook eller Instagram, eller hvad det måtte være, så derfor er det også, den opmærksomhed eller den klikrate, eller hvad det er du kigger på, jamen den vil også være lavere. Så det handler lidt mere om, at du skal have en masse visninger igennem kontra, at du skal have… i hvert fald hvis vi snakker de små standardformater, så er det også mindre opmærksomhed man får på det.
T: Men man kan sige, i stedet for at tage min Afrika-rejse og bare annoncere, og bare vise bannere på TV2, så kan man ultimativt sige, det skal være nogen, der er på min email-liste eller ligner min email-liste eller er interesseret i Afrika, og så skal det samtidig placeres på et rejseblogger-site. Altså så du har de to parametre, du har målgruppen, og så har du konteksten.
Og der kan man jo sige, hvis man kan få 1000 visninger til under 10 kroner, hvor det både er kontekstuelt, og målgruppen er der. Altså, det kan da ikke være skidt, jo.
Jo snævrere målgruppe jo højere visningspris
M: Nej, altså lige i forhold til det der med målgrupper og hvor meget, det er jo typisk sådan, at jo snævrere du gør din målgruppe, det vil sige, at hvis det både skal være nogen, som du har på din e-mail-liste, eller det er nogle andre parametre, der skal på den her, så kommer prisen typisk højere op per 1000 visninger.
Men nej, altså du kan være relativt specifik. Du kan også sige, jeg har ikke lyst til at blive vist på TV2, fordi min målgruppe læser ikke TV2.
Der er ofte nogle, der mener, deres målgruppe ikke læser EkstraBladet.
T: Ja, men uanset hvad, så betaler man kun for visningen, kan man sige. Så idet den ikke er der, så betaler man jo ikke.
M: Ja, og så hvis man køber det ind med Google Ads, kan du også betale per klik.
T: Okay. Så der er i hvert fald lige et par pointer her.
Det du egentlig siger, det er, jo snævrere målgruppe, jo højere pris.
M: Ja.
T: Visningspris.
M: Ja.
T: Det giver også mening, fordi man må få mere bang for the buck, kan man sige.
M: Ja, lige præcis.
T: Man kan betale både per klik og per visning, det er også en pointe. Og så at alle læser EkstraBladet. Eller i hvert fald, at…
M: Og TV2.
Vær ikke for kritisk med hvor banneret vises
T: Ja, man skal i hvert fald kigge på, at man betaler kun for det, man får. Så derfor skal man måske ikke være for kritisk omkring, hvor det lige vises, hvis ellers det giver mening, altså på remarketing for eksempel.
M: Ja, lige præcis. Der kan være en god pointe for nogen brands, som ikke har en interesse i at blive vist på specifikke sider. Det her med nyhedssider kan også godt nogle gange være lidt farligt, fordi det kan godt være, at et brand, der tager sig selv meget seriøst, altså ja…
T: Ja, så ender det lige pludselig på Anders Hemmingsen, fordi der står en…
M: Ja, men så også bare på EkstraBladet, hvor det kommer op, fordi der er en eller anden pædofilidømt, eller det kan godt være, der er nogle ting, man ikke vil associeres med, eller har en tanke omkring det.
T: Ja, eller rejser til Østeuropa, og så er der en artikel med Putin, der bomber Ukraine fx.
M: Ja, lige præcis. Så det skal man selvfølgelig tænke over, men i 99,9% af tilfældene så lad være med at være alt for kritisk.
T: Ja, så du siger, at man kan købe ind via Google Ads, alle mennesker kan oprette en konto, det er et velafprøvet system, kæmpe aktieselskab der står bag, så det virker bare, og det er 90% af alle brugere, man kan ramme der på bannere.
Google DV360
T: Men hvad gør andre ellers, og hvad gør de største brands?
Der er jo lidt andre muligheder også, ved jeg.
M: Ja, altså, en anden måde at gøre det på, er at gøre det via en specifik DSP, altså der er både noget, der hedder Adform, en dansk virksomhed, så er der også noget, der hedder Google DV360, Display & Video 360.
Det fungerer lidt på en anden måde. Det er sådan en lidt mere betalt løsning. Det, som man kan der, det er, at der kan man købe ind på nogle andre auktioner. Det vil sige, man kan fx, hvis WeMarket har en DV360-konto, jamen, så kan vi oprette en aftale med Ekstrabladet om, at vi kan købe display ind til den her pris ved jer, så kan man byde ind på den deal for sin kunder.
T: Så det er ret bureauagtigt?
M: Ja, meget bureauagtigt. Og det er også typisk det, som mange af de større burauer, det er den måde, de køber ind på, fordi det er deres programmatiske netværk, som de bruger der. Så en af de auktioner eller en af de netværk, som de kan købe ind i, det vil så være Google Ads netværket. Og så måden visningerne bliver fordelt på, jamen, det går fra direkte indkøb, hvis jeg skriver direkte til TV2: Hej jeg kunne godt tænkt mig 10.000 visninger den her dag på jeres side. Jamen, det er dem, TV2 først giver. Så kommer der nogle private auctions, og så kommer der open auctions.
Der kommer nogle flere derind imellem, men der er sådan et hierarki i det.
T: Ja, ja, det er klart. Så fylder de op fra bunden, det er derfor man typisk på nyhedssiden, der kan du godt se, at den har et banner fra Google, men så når der ikke er Google-banner, det er så fordi, de har fået dem solgt til nogle andre jo.
Ja, lige præcis. Ja, men du kan ikke, eller reelt, nej, egentlig ikke helt, fordi du kan egentlig ikke rigtig se, om det er et Google-banner, det er en anden banner-type. Det vil være sådan et responsivt banner. Det er hvor du egentlig ikke har designet et banner.
T: Uh, nå, men så lærte jeg noget nyt i dag, fordi jeg troede jo, at man kunne se lige oppe i højre hjørne, at det var så et Google-banner, men der kan så være tusind forskellige variabler her.
M: Ja, der kan være noget forskelligt.
T: Ja, og vi behøver heller ikke dykke for langt ned i teknikken.
Okay, og det er jo så de her software, du siger man kan bruge AdForm, man kan bruge Google Ads, man kan gøre nogle forskellige ting.
Sådan får du gang i bannerannoncering
T: Og hvis man nu ikke gør det selv, hvad gør man så?
Så kan man selvfølgelig gå til WeMarket, men ellers så går man sådan traditionelt til hvad? Mediebureauer, eller hvor?
Jeg vil gerne have nogle bannere.
M: Altså, det som er det letteste i verden, det er at bruge penge, og det har både Facebook og Google gjort utrolig nemt for dig. Så du kan sagtens selv bare gå i gang.
Jeg vil sige, hvis man aldrig nogensinde selv har lavet det før, så er det en god idé at tage fat i – i WeMarket, det ville jo være dejligt – eller tage fat i et mediebureau, som får hjulpet dig med at få strikket det hele sammen, så du ikke bare brænder dine penge af, for det kan man hurtigt komme til at gøre.
Men den måde, man egentlig kan komme i gang på, altså i bund og grund, du kan oprette en Google Ads-konto, så kan du lave et banner i et rigtigt format, rigtig størrelse, og så kan du lægge den ind, definere en målgruppe, sige: Jeg kunne godt tænke mig at bruge så mange penge om dagen eksempelvis, og så kan du trykke start, og så kører du.
T: Ja, ja, og man kan sige noget af det, der næsten altid giver mening, det er at sige at folk, der besøger min hjemmeside, jeg vil have, at de skal se noget fra mig, fordi jeg tror, de må være i købs-mindsettet nu.
M: Ja, lige præcis.
T: Det er et simpelt setup.
M: Det er også det, og når det er så billige visninger, så er det også en god måde. Man ser typisk ikke så mange direkte salg – at folk ser dit banner, trykker på det og køber. Det gør man ikke så tit, men det er jo en sindssygt god måde, hvis nu vi tager rejse-eksemplet igen. Folk har været inde på din hjemmeside, jamen så kan det jo godt være, at man lige skal overveje i mere end de 20 sekunder, man er inde på hjemmesiden, skal vi bestille den her rejse til Sri Lanka, eller hvad skal vi gøre. Så det kan også være en god måde at holde dem sådan, hov, der var lige Africa Tours, eller der var lige Spies eller Tui, eller hvem man ellers vil rejse med.
T: Jeg har i hvert fald en god indikator, fordi min omgangskreds, der går ikke en uge, hvor jeg ikke får en mail fra en eller anden, der siger, du er overalt, siger de så, og det er fordi, at det er sådan en god indikator for, at bannerne bliver vist. Men ja, det kan være svært at spore, og det er sådan lidt en føle-føle-branding-ting, men det kan være godt nok jo.
High impact kreativer
T: Så spørgsmålet er, hvilke kreative muligheder er der?
Jeg ved jo, at du er en hund for noget, som måske ikke bare er et still-billede, men kan du ikke prøve at komme lidt ind på det?
M: Altså, lad os starte med, det jeg en hund for, fordi det er altid dejligt at snakke om først.
Jeg har jo en stor forkærlighed for noget, som man kalder high impact. Det, det betyder, det er egentlig bare, at det er store bannere, og det kan være noget forskelligt.
Der er noget, der hedder top scroll, som er, hvis du går ind på en hjemmeside, jamen, det kan være EkstraBladet igen, det kan også være Mummum, en rigtig, rigtig god side, hvor du kan finde opskrifter. De har typisk i toppen, når du går derind, jamen, så loader der et banner i toppen, som er relativt stort, du kan ikke undgå at se det, og så skal du scrolle ned forbi det for at komme til selve indholdet. Det er et eksempel på high impact.
Det kan også være et interscroll, som er et banner, der ligger bag ved artiklen, og så har man selvfølgelig lavet nogle huller i artiklen, så man lige kommer forbi det.
T: Ja, de er meget sjove.
M: Ja, de er nemlig meget seje. Men det er de her større bannere. Det er sådan én kreativ mulighed, man kan jo lave forskellige ting, hvor du har, fx hvis du er Ikea, så kan du have 10 produkter på, hvor du i banneret kan linke 10 forskellige steder ind til produktet, og hvad det måtte være.
T: Eller udfyld testen her.
M: Ja, lige præcis. Grunden til, at de er sindssygt seje, du kan også have både video og billeder i banneret, også lidt sejt.
Grunden til, at de er ret fede, det er fordi, at det man kan se, når man begynder at undersøge det, der er andre end mig, der har lavet undersøgelser på det. Jeg har ikke lavet nogen undersøgelse på det, det skal jeg også lige skynde mig at sige, men der er nogen, der har lavet undersøgelser på det, og det er, at den opmærksomhed man får, altså ikke bare at man har haft mulighed for at se det eller klikke på det, men den opmærksomhed og den erindring, som man skaber hos modtagerne, den er bare større. Også nærmest på niveau med YouTube, hvis ikke højere end YouTube reklamer, så du får en rimelig meget bang for the buck, og så dyrt er det heller ikke.
Det koster selvfølgelig lidt mere i visningspriser. Der er en mulighed for det, men ud over det har du jo uanede muligheder. Du kan have et videobanner, du kan have et animeret HTML5 banner, hvor der kommer nogle forskellige loops, så starter du med et billede, så har du det næste, og så kan du skifte budskaber ud, og sige, her er et fedt køkken, det koster så meget, book en fremvisning eksempelvis.
T: Eller den skifter lige lågefarven, og så flyver prisen ind
M: Lige præcis, og så lave alt muligt. Det er en lidt federe måde at gøre det på, men du kan jo lave dem reelt interaktive, du kan i princippet lave en leadformular, hvis du godt vil have tilmeldelse til dit nyhedsbrev. Der kan du lave input-felter, så du kan skrive Mikkel Mejlvang, mam@wemarket.dk, eller hvad man ellers har af mail, så du kan få en nyhedsbrevstilmelding, og du kan få en enarmet tyveknægt, du kan hive i håndtaget i, eller du kan få et…
T: Ja, så nærmest et gamification-lag på.
M: Ja, lige præcis. Eller du kan få bannere, hvor du kan swipe imellem forskellige produkter.
T: Ja, for det er faktisk sindssygt interessant, det var jeg heller ikke klar over. Normalvis, hvis jeg har en webshop fx, så kan jeg godt købe et eller andet gamification-software og få nogle e-mail-adresser til mig selv. Men i det her, der er det jo indrykkeren. Der er det Mikkelswebshop.dk, som siger, jeg vil gerne have en enarmet tyveknægt på TV2. Eller på noget, der har kontekstuel sammenhæng. Det er fedt.
M: Ja, det er skidefedt. Der er ikke så mange, der gør det, og det er også fordi, det er lidt sværere at lave.
T: Ja, men så kan man jo differenciere sig lidt. Shit, det grineren. Men hvem er det, hvor får man lavet det henne? Altså, kan WeMarket lave det?
Hvor får man det lavet henne?
M: Altså, WeMarket kan godt lave det.
T: Okay, fedt.
M: Ja, det kan godt være, at man lige skal lære, hvordan man gør det, men det handler jo basically bare om, at du skal bare lære at kode banneret rigtigt på den rigtige måde.
T: Okay, så det er egentlig bare sådan udviklere?
M: Ja.
T: Ja, okay.
M: Man kan også… Der er også forskellige udbydere, som specialiserer sig inden for decideret: “Vi laver bannere”, som nok har lidt lettere ved at gøre det første gang, fordi de gør det hele tiden.
T: Ja, eller Fjernøsten eller sådan. Så alle mulighederne er der. Det er egentlig bare… Man kan sige, at nogle gange handler det også om indsalget jo, og rent faktisk få idéen præsenteret, og få det solgt ind og få det gjort. Men det er jo spændende. Prøv at tænk på, at du kan køre Gamification på tværs. Det sgu da mega fedt.
Anbefalinger når du køber bannere
T: Så hvad har vi af anbefalinger? Ud fra alle de her muligheder, hvad er det så, vi typisk vil sige til en kunde, når de skal ud og købe bannerne?
Hvad er det, de som minimum bør gøre?
M: Det, man altid skal starte med, det er, hvis man ikke har gjort det før og ikke ved, hvad man skal gøre, så få lige hjælp. Og det behøver jo ikke være hjælp til at skulle gøre det. Det kan man for så vidt godt gøre selv, hvis man har sådan lidt teknisk snilde.
Men få lige nogen til at hjælpe dig med, hvad du bør kommunikere. Man skal jo altid starte med, hvad er det egentlig, vi gerne vil ud med, og hvad er det, der giver mening at komme ud med? Det giver ikke mening at have et langt blogindlæg på et banner, fordi folk kan ikke læse det. Og folk læser det ikke. Folk kigger meget, meget hurtigt på det, og så er de videre. Så det skal være lidt forståeligt.
Udover det, når du har styr på, hvad er det, jeg gerne vil, hvor mange penge kunne jeg godt tænke mig at bruge, så er det også en god idé at finde ud af, hvordan formidler jeg det bedst? Det er ikke altid, det er bedst med en leadformular eller en enarmet tyveknægt. Nogle gange kan det også bare være bedst at få vist logo, billede.
T: Ja, og det er jo det her med, det du egentlig grundlæggende bare siger, det er, lad nu være med at gå ud og bruge penge på noget, som ikke, på den placering det har eller den kontekst, giver mening. Lav lidt fodarbejde, ikke også? Er det ikke det, du siger?
M: Jo, tænk dig om, i bund og grund. Ligesom du gør med så mange andre ting.
T: Ja, og så kan man jo få noget akkumuleret viden ved at spørge nogen, der ved noget om det. Hvem end det så måtte være.
M: Det plejer at være en god investering at spørge nogen, som har siddet med det tidligere i hvert fald. Fordi så er man i hvert fald bedre fra start og undgår at bruge for mange penge på noget, der ikke rigtig giver mening.
T: Og er det så sådan ved remarketing, man siger, det må være minimum, og så må der være noget opsalg med en prospecting-kampagne ved siden af, eller hvordan ser du på det?
M: Øhm, ja altså remarketing er typisk det, som man i hvert fald bør starte med.
T: Men jo så også dyrere per visning jo.
M: Så også dyrere per visning. Det er jo tilsvarende dyrere per visning, det vil det typisk være, med mindre du bare har hjernedødt mange besøgende og bruger få penge. Så kan det godt være billigt nok. Men selvom det er dyrere, er det stadigvæk billigt, når vi taler digital annoncering. Det er jo stadigvæk billigt, du kan få rigtig mange visninger for rigtig få penge.
Og det er jo sådan med remarketing, det er jo folk, der har tilkendegivet, at de godt kan lide dig, eller i hvert fald har vist en eller anden form for interesse for dig, jamen så må det jo være dem. Før man går ud og finder alle mulige andre, så sørg lige for at dem, der har vist interesse for dig, sørg lige for at se om de ikke vil købe noget ved dig først. Og sørg bare lige for at ekskludere dem, hvis de selvfølgelig har købt.
Recap af de vigtigste tips til bannere
T: Okay, så for lige at tage sådan en recap, så kan man sige:
Bannere er billige, derfor giver det især mening at vise, i hvert fald måske i første omgang til dem, der egentlig kender en i forvejen, bare for at holde dem varme.
Men det man også skal vide, det er, at man kan gøre det selv. Det er en god idé at spørge nogen, der ved noget om det inden, for ligesom at få mest muligt for pengene eller highest impact, ikke også.
Og den sidste ting, det er, der findes tusindvis af andre muligheder, som ingen bruger. Nogle store brands bruger noget high impact, men mulighederne er faktisk mange flere. Og hvis man indtænker gamification og leadgenerering eller andre ting…
Jeg mener, jeg kan huske, at når der kommer en ny Kia fx, så kommer der en high impact bane, og så kører den lige hen over skærmen. Og nu kan jeg jo huske den.
Så den her følelse, man kan skabe i maven ved kreativerne, er jo sindssygt spændende, ikke?
M: Og det er jo det igen, og bilproducenter – så kan man vælge at elske eller hade deres TV-reklamer, som altid ligner hinanden – men de kan bare noget. Og de forstår, at de her store formater, det er ikke en direkte konvertering. Men nu sidder du og nævner en Kia-reklame. Jeg kan også godt huske dem, og Kia er også nogle af dem, der er rigtig gode til det.
Så ja, man skal bare lige huske på, selvom du ikke kan se den direkte konvertering… det er jo lidt det, der er farligt med digital annoncering. Man har jo altid en tanke om, fordi jeg kan måle, så skal jeg måle på alt.
T: Ja, og paradokset er jo, det er jo sjovt i hvert fald med vores, det kan være et kundeforhold, vi har, hvor vi kigger ekstremt meget på performance, for så at finde ud af at kunden har tegnet et sponsorat i en sportsklub for 4 millioner. Og det er jo super, der er slet ikke noget i vejen med det, men det er jo bare så kontrastfyldt, ikke?
Og derfor kan man bare sige, ja, hvornår er marketing impactful, og hvor lang tid måler man over, ikke? Og hvad betyder det i øvrigt, at det man viser, altså man er jo cool, når man laver fede kreativer, så der er så mange muligheder jo, altså rent kreativt. Gad vide om ikke jeg synes, at vi skulle… at bannerformatet, det må bare ikke dø. Altså faktisk vil jeg sige, det skal vi måske også sætte noget mere fokus på, fordi det er nogle spændende muligheder.
M: Det dør heller ikke, det er første banner blev vist i ´94.
T: Ja, det ved jeg godt, men jeg siger bare, når vi er i vores branche, så hører man jo at mediebureauerne dør osv., men der er jo stadig masser af berettigelse for medieindkøbere osv.
Jamen Mikkel, tusind tak, fordi du lige gjorde os klogere på det her.
M: Jamen tak, fordi jeg måtte være med.
T: Velbekomme.
M: Tak.
Kunne du tænke dig at lære endnu mere, så kan du få en e-mail, hver gang vi har en ny videopodcast klar.
Gå ind på wemarket.dk/podcast og tilmeld dig.