Leadgenerering
Få flere leads og sæt processen på autopilot!


SCROLL

Automatiser indsamlingen af leads til din virksomhed

WeMarket tilbyder den nyeste teknologi til at identificere, tracke og automatisere leadgenerering. Vi skaber brandvarme kundeemner ved at igangsætte en mere personlig og målrettet markedsføring. Med andre ord vil din markedsføring komme til at køre af sig selv!

Hvorfor vælge WeMarket til leadgenerering?

Med erfaring fra mere end 350 kunder er vi i den danske superliga, når det kommer til online markedsføring og leadgenerering. Vi tilbyder en løsning, der efter opsætning kan køre helt automatisk og løbende give dig nye leads at arbejde med.

Vores ekspertise ligger i at kunne identificere din målgruppe online og trække dem til din hjemmeside for derefter at konvertere dem til leads. Alt dette er drevet af målrettet, automatiseret og relevant markedsføring, som vil bringe din online tilstedeværelse op på et helt nyt niveau.

Hvis du har et produkt eller en ydelse, der er et overvejelseskøb, hvor beslutningsprocessen er lang, og du har sælgere, som er sultne efter flere og mere varme leads, så er dette en løsningen til dig.

Kontakt WeMarket på: + 45 71 99 34 74

Sådan får du mere målrettet trafik

Det er ikke nok bare at have en tilstedeværelse på nettet. Du er nødt til at investere i markedsføring på de kanaler, hvor dine potentielle kunder færdes. Her skal du have en strømlinet process til udvikling af relevant indhold, der skaber en vis værdi for målgruppen.

Hvis indholdet ikke virker interessant for brugeren, klikker de ikke ind på hjemmesiden. Du skal fange deres opmærksomhed og interesse med godt indhold, der taler til kunden på alle trin i købsovervejelsen.

Bare rolig. Vi skal nok hjælpe dig med at klargøre kanaler, udvikle indhold og markedsføre på Facebook, LinkedIn, Google Ads og SEO.

Kontakt WeMarket på: + 45 71 99 34 74

Konverteringer

Vi indretter hjemmesiden og kommunikationen på en sådan måde, at de besøgende bliver super motiveret til at udfylde en formular på hjemmesiden. Det kan fx være ved hjælp af af en brochurebestilling, indhentning af et tilbud, tilmelding til et nyhedsbrev eller ved bestilling af en e-bog.

Her er det vigtigt, at vi finder et behov hos målgruppen, og at vi formulerer et værditilbud, som de ikke kan sige nej til. Vi kalder det en lead-magnet. Den skal integreres på hjemmesiden både som landingsside, pop-up og direkte i indholdet på udvalgte sider.

Hvis en besøgende udfylder en formular, kan vi se alt, hvad den besøgende har kigget på på hjemmesiden de seneste 90 dage, og vi fortsætter med at tracke alle deres besøg efterfølgende. Det giver utroligt meget indsigt og store muligheder for at målrette markedsføring og salgsarbejde.

Kontakt WeMarket på: + 45 71 99 34 74

Segmentering

Hvert klik på hjemmesiden er et købssignal. Nogle sidevisninger er et stærkt købssignal, andre er et svagt købssignal. Hvis vi kigger på alle sidevisninger, kan vi beregne hvilke leads, der er varme og gøre klar til, at en sælger kan følge op. De kolde leads skal varmes godt op med målrettet markedsføring.

Alt efter hvilket indhold et lead læser på en side, fortæller det noget om interessen for forskellige løsninger og produkter. Klik-adfærden på hjemmesiden bruger vi til at segmentere efter interesser. Segmenteringen bruger vi så både til e-mail automation og retargeting på Facebook.

Kontakt WeMarket på: + 45 71 99 34 74

Automatiske e-mails efter adfærden på hjemmesiden

Send det rigtige budskab, til de rigtige leads, på det rigtige tidspunkt. Så skal du ikke manuelt sende et nyhedsbrev hver uge, men i stedet fokusere på at skabe gode brugeroplevelser ud fra modtagerens behov.

Alt efter hvilket segment leadet hører til, vil der blive påbegyndt et mail-flow, der er relevant for lige netop det segment. Derved bliver virksomhedens nyhedsbreve målrettet de enkelte leads og dermed meget mere relevante.

Systemet sender kun én mail om ugen. Her finder systemet selv ud af at plukke den mest relevante e-mail til den enkelte modtager ud fra deres seneste klik-adfærd på hjemmesiden. Alle e-mails opretter vi i dit eksisterende e-mail system eksempelvis Mailchimp.

Kontakt WeMarket på: + 45 71 99 34 74

Varmt lead – Klar til at høre fra en sælger

Hold dine sælgere fokuseret på dine bedste leads, så de ikke spilder tid på kolde kontakter. Med lead scoring kan du prioritere dine leads efter, hvor købsparate de er, så du kan få perfekt timing med salgsarbejdet. Du taber ikke nogle leads på gulvet, fordi de siger nej tak til en sælger.

Når leads siger nej tak til en sælger, betyder det i øvrigt ofte, at de ikke er klar til at tage en beslutning endnu.

Her hjælper lead tracking og leadscoring med at holde øje med dem. Hvis en kunde efter 6 mdr igen tilgår hjemmesiden og igen læser meget omkring produkterne, vil sælgeren få en notifikation og fuld overblik over hele adfærden, som det pågældende lead har haft på hjemmesiden.

Kontakt WeMarket på: + 45 71 99 34 74

Lad os tage en snak

Over 350 virksomheder har allerede valgt WeMarket.

71 99 34 74