KYLLING & CO
Ny hjemmeside skabte vækst på 21% i online bestillinger


SCROLL

Kylling & Co er et restaurantkoncept med sunde alternativer til traditionel fastfood. Kæden har 11 butikker fordelt rundt omkring i Jylland, og Kylling & Co har i dag mere end 150 ansatte.”

Kylling & Co har en VækstPartner hos WeMarket

Med en VækstPartner hos os, har Kylling & Co kun én fast kontaktperson, som tager sig af alle deres marketingaktiviteter. Det betyder, at der er sammenhæng i al kommunikation, overblik og klar styring.

Dermed er marketingprocesserne for Kylling & Co gjort så simple som muligt, og vores dygtige ansatte kan bruge tiden på at skabe, de resultater vi sammen har lagt en strategi for at opnå.

Anvendte Ydelser

Google AdWords, SEO, presse, Facebook, udvikling og design af hjemmeside, nyhedsbreve

FRA 0 TIL 42.000 FANS

Med en målrettet indsats er Kylling & Co gået fra 0 til over 42.000 Facebook-fans på tværs af deres sider.

21% vækst

Det nye hjemmesidedesign har givet Kylling & Co en stigning på 21% i online bestillinger.

STADIG I TVIVL?

Ring til os eller send os en mail – så tager vi en uforpligtende snak.

Telefon: 71 99 34 74
Email: support@wemarket.dk

Den optimale brugeroplevelse

I dag er det super vigtigt, at dine kunder får en god oplevelse, når de besøger din hjemmeside.

Med dette in mente besluttede Kylling & Co, det var på tide med en opdatering af deres website. De ønskede et mere moderne, overskueligt look og valgte WeMarket til at stå for opgaven.

Som besøgende på den nye hjemmeside mødes du straks af lækre madbilleder, der vækker sulten og giver dig lyst til at bestille. Og netop det med at bestille skal være nemt og hurtigt, når det drejer sig om take-away. Derfor kan du på den nye hjemmeside lynhurtigt danne dig et overblik over Kylling & Cos udvalg og efterfølgende let bestille din mad til butikken nærmest dig.

Den nye side er lavet i responsivt design, hvilket betyder, at layoutet automatisk tilpasses størrelsen på det device, siden tilgås fra. På denne måde sikres brugeren en god oplevelse, uanset om maden bestilles fra mobiltelefon, tablet eller desktop.

På bare én måned har den nye hjemmeside skabt en stigning på 21% i online bestillinger. Du kan besøge nye hjemmeside her.

"Vores nye hjemmeside fremviser vores produkter på en mere tiltalende måde end tidligere, og den er meget nemmere at overskue. Det er hurtigere for vores kunder at finde deres lokale K&C butik til onlinebestilling, og det endelige resultat lever til fulde op til vores forventninger."

Claus Jensen – Kylling & Co

Strategisk brug af Facebook

For langt de fleste virksomheder er det en god ide at være repræsenteret på de sociale medier, men der er stor forskel på, at være på Facebook som privatperson og som virksomhed, og derfor ønskede Kylling & Co en sparringspartner.   

Med WeMarket som rådgiver intensiverede Kylling & Co deres tilstedeværelse på Facebook, og i stedet for at have én Facebook-side for hele kæden, er hver butik lokalt repræsenteret. Det giver plads til markedsføring, der gælder alle butikker, men også rum til, at hver enkelt butik kan fokusere på lokale tilbud, events og præsentation af nye medarbejdere.

Med denne decentrale strategi er Kylling & Co gået fra 0 til mere end 42.000 fans på tværs af deres Facebook-sider, og hver gang der er nyheder, kan Kylling & Co være sikre på, budskabet når ud til kædens relevante målgrupper.