Kontorassistent

Er du vild med alsidige udfordringer og elsker at hjælpe kolleger?

Stilling

Kontorassistent

Lokation

Ikast, Midtjylland

Arbejdstid

Fuld tid

Tiltrædelsesdato

Hurtigst muligt (ved rette kandidat)

Vi søger en alsidig Kontorassistent

WeMarket er et marketingbureau, som skræddersyer løsninger ud fra vores kunders målsætninger og behov. Vi har ambitioner om at være den bedste investering vores kunder nogensinde har foretaget, og derfor leder vi efter de dygtigste og mest ambitiøse kolleger – og vi håber du er den næste.

Vi er på jagt efter en energisk kontorassistent, der trives i et dynamisk arbejdsmiljø med imødekommende kollegaer hvor vi værner om den gode kultur. Opgaverne vil være mangfoldige, og vi søger en person, der kan håndtere forskelligartede udfordringer. Som vores kontorassistent vil være den der tager mod besøgende kunder og den naturlige go-to-person for kollegerne der har brug for hjælp til alsidige opgaver.

Vi ønsker, at du bevarer overblikket med et stærkt gåpåmod og en positiv indstilling. Din proaktive tilgang og evne til at tage ejerskab over opgaver er afgørende for succes i stillingen. Så hvis du trives med alsidige opgaver, elsker at være i frontlinjen, og kan tackle udfordringer med et smil, så er du den kontorassistent, vi søger!

Vi tilbyder:

  • En central rolle i et dynamisk og vækstorienteret team, hvor du vil have mange kontaktpunkter.
  • Tæt samarbejde og sparring med ledelsen, som aldrig er mere end et skrivebord væk.
  • Fantastiske kollegaer (hvis vi selv skal sige det), som hjælper hinanden med at blive bedre, og som passer på hinanden.
  • Attraktive arbejdsforhold med fleksible arbejdstider, udviklingssamtaler, frokostordning, pensionsordning og sygeforsikring.

Dine konkrete arbejdsopgaver kunne involvere:

  • Understøttelse af ledelsen med administrative opgaver
  • HR-relaterede opgaver, såsom kandidatscreening
  • Systemoprettelser- og administration
  • Udarbejdelse af procesbeskrivelser
  • Effektivisering og optimering af arbejdsgange
  • Indkøb af kontorudstyr
  • Ansvar for vores hovedtelefon og omstilling
  • Udarbejdelse af referater fra interne møder
  • Modtagelse af gæster og klargøring af mødelokaler
  • Vedligeholdelse af et ordentligt og ryddeligt kontormiljø
  • Alle mulige artede former for ad hoc opgaver

Vi ønsker os følgende:

(Bemærk: Vi tror på, at samspillet af kompetencer skaber den værdifulde helhed. Så kan du krydse et par af punkterne af, så tøv ikke med at ansøge, hvis du føler dig motiveret)

  • Struktureret og evner at bevare overblikket.
  • Gode kommunikative evner – herunder tekstforfatning på et relativt højt niveau.
  • Mestrer kunsten at sikre, at alt glider problemfrit og ubesværet.
  • Du tager ansvar og har gåpåmod
  • Er åben, smilende og imødekommende. Både i person og på telefonen.
  • Erfaring inden for HR og rekruttering (ikke et krav).

Vi tror som sagt på, at den rette person kan gøre en forskel, selv hvis du kun matcher nogle af kriterierne. Så tøv ikke med at ansøge, hvis du brænder for at arbejde med os! Vi er måske meant to be.

Vi håber ovenstående har vækket din interesse. Vi vil allerhelst fortælle om os selv til en samtale, men herunder får du et kort resumé.

WeMarket er et digitalt marketingbureau med lokationer i Ikast og Kolding og underliggende datterselskaber med alt i alt ca. 65 medarbejdere. Vi hjælper en bred palette af kunder med hele eller dele af deres markedsføringsindsats. Vi har ét fokus for øje: – Vi vil være den bedste investering i marketing, kunden nogensinde har foretaget.

Når du bliver en del af WeMarket, bliver du en del af et loyalt fællesskab hvor trivsel, ærlighed, kulturen og ambition er i højsædet.

Send din ansøgning til karriere@wemarket.dk.

Ved spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at tage fat i vores CEO, Jannick Troelsen på jt@wemarket.dk eller 20632874.

Vi indkalder løbende til samtale og glæder os til at høre fra dig.