Episode 39 – Amazon som kunde: Indblik i Vendor Central
Få indsigt i Amazon Vendor Central: Fordele, udfordringer og erfaringer med at sælge direkte til Amazon som leverandør via deres B2B-platform.
Få indsigt i, hvordan du kan øge både top- og bundlinje med Amazon SEO i denne episode af WeMarket podcasten!
Findes der noget bedre end at skabe et organisk salg? Nej! At være stærk rent organisk – ikke kun på Google, men også på Amazon – er stærkt både for top- og bundlinje.
På Amazon kan du nemlig også præge, hvordan du rangerer organisk. Det er dét denne episode handler om.
Jens, Partner & Director of Marketplaces, vil her sammen med Thomas, Stifter og CCO hos WeMarket, give sine insights i, hvordan vi som bureau arbejder med at øge det organiske salg på Amazon for vores kunder.
Hos WeMarket tilbyder vi virksomheder en benchmarkrapport, som sammenligner deres marketingindsats med de vigtigste konkurrenter. Du bestemmer selv, hvem vi skal sammenligne med.
Vi har specialiseret os i at afsætte fysiske varer online og vækste webshops – og det kan du nu få glæde af, selvom du ikke er kunde i forvejen.
Det koster ingenting.