Tilbage
Marketplaces

Episode 9: Sådan øger du top- og bundlinje med Amazon SEO

Få indsigt i, hvordan du kan øge både top- og bundlinje med Amazon SEO i denne episode af WeMarket podcasten!

25 jan 2025 17 min. lydJens VittrupJens Vittrup

Sådan øger du top- og bundlinje med Amazon SEO

Findes der noget bedre end at skabe et organisk salg? Nej! At være stærk rent organisk – ikke kun på Google, men også på Amazon – er stærkt både for top- og bundlinje.

På Amazon kan du nemlig også præge, hvordan du rangerer organisk. Det er dét denne episode handler om.

Jens, Partner & Director of Marketplaces, vil her sammen med Thomas, Stifter og CCO hos WeMarket, give sine insights i, hvordan vi som bureau arbejder med at øge det organiske salg på Amazon for vores kunder.

Vil du se, hvad dine konkurrenter og din branche gør bedst?

Hos WeMarket tilbyder vi virksomheder en benchmarkrapport, som sammenligner deres marketingindsats med de vigtigste konkurrenter. Du bestemmer selv, hvem vi skal sammenligne med.

Vi har specialiseret os i at afsætte fysiske varer online og vækste webshops – og det kan du nu få glæde af, selvom du ikke er kunde i forvejen.

Det koster ingenting.

  • 1.

    Konkurrentscreening

  • 2.

    Branchepotentiale

  • 3.

    Anbefalinger