Tilbage

Bedre fordeling af midler sikrede besparelse på 380.000 kr.

+11%Organisk vækst
450 t.kr.Besparelse på Google Ads
+294%Øget omsætning gennem Facebook
Case

OnlineSki havde behov for nye indspark, der kunne give dem et skub fremad.

OnlineSki er et online rejsebureau med mere end 19 års brancheerfaring. Virksomheden lægger vægt på personlig service og gode oplevelser til de bedste priser. I casen her kan du læse om, hvordan vi hjalp OnlineSki med at spare 380.000 kr. ved at fordele deres midler på de platforme, der giver mest mening for dem.

De er bare nogle rare, unge mennesker med fingeren på pulsen. De kan tåle, at man stiller kritiske spørgsmål, og de kommer altid med gode og velbegrundede ideer, som vi ikke er bange for at følge.

Jakob Birk OnlineSki
Casen i tal
0 - 3
+11%

Organisk vækst

450 t.kr.

Besparelse på Google Ads

+294%

Øget omsætning gennem Facebook

Case

Havde brug for friske øjne på deres forretning

Rejsebureauet startede op med Google Adwords, og da vores samarbejde indledtes, udgjorde annoncering på Google 90 % af deres markedsføring. Efter flere samtaler fik vi sammen sporet os ind på, hvad der var vigtigt for virksomheden, og de gode resultater fulgte hurtigt efter.

I samråd valgte vi at skrue ned for den betalte trafik til www.onlineski.dk på Google Ads og i stedet fokusere på at få organisk trafik til siden. Det ledte til en besparelse på 450.000 kr. i udgifter til Google AdWords, hvoraf OnlineSki i stedet investerede 70.000 kr. i SEO. Med en effektiv indsats hos WeMarket har OnlineSki i dag det samme antal kunder i butikken, der køber for lige meget – trods 380.000 kroners besparelse i markedsføringsbudgettet!

Rejsebureauet valgte derfor, at WeMarket også skulle stå for grafisk design samt kampagner på Facebook og Instagram.

Du kan besøge deres hjemmeside her.

Cases

Relaterede cases

Vil du se, hvad dine konkurrenter og din branche gør bedst?

Hos WeMarket tilbyder vi virksomheder en benchmarkrapport, som sammenligner deres marketingindsats med de vigtigste konkurrenter. Du bestemmer selv, hvem vi skal sammenligne med.

Vi har specialiseret os i at afsætte fysiske varer online og vækste webshops – og det kan du nu få glæde af, selvom du ikke er kunde i forvejen.

Det koster ingenting.

  • 1.

    Konkurrentscreening

  • 2.

    Branchepotentiale

  • 3.

    Anbefalinger