Tilbage

Overordnet ny marketingindsats gav et stort løft i antallet af henvendelser

+1 mio.i omsætning allerede i måned 2
+16.000leads indsamlet via. nyhedsbrevet
2xløft i offline konverteringer
Case

ILDBORDET fik +16.000 leads via nyhedsbrev

ILDBORDET er en ung dansk virksomhed startet af Sofie og Malthe. Deres vision var at forlænge den danske udendørssæson og skabe sociale og nytænkende mødesteder.

Sommeren i Danmark skulle føles længere, og vinteren kortere. ILDBORDET skulle følge op efter deres deltagelse i Løvens Hule, og det var her, WeMarket kom ind i billedet.

WeMarket har været en fantastisk partner med deres proaktive tilgang, der har skabt stærke resultater gennem nytænkning.

Malthe Büttner ILDBORDET
Casen i tal
0 - 3
+1 mio.

i omsætning allerede i måned 2

+16.000

leads indsamlet via. nyhedsbrevet

2x

løft i offline konverteringer

Maksimeret synlighed og konverteringer i sommersæsonen

Samarbejdets mål var at maksimere deres potentiale i sommersæsonen – højdepunktet for deres forretning. De ønskede at tiltrække mere kvalificeret trafik til deres hjemmeside og øge deres brandbevidsthed.

For at skabe opmærksomhed implementerede vi en omfattende synlighedsstrategi på tværs af forskellige platforme som Facebook, Instagram, Google, YouTube og TV. Da produkterne koster fra 13.000 kr., og deres kunderejse er længere, tilføjede vi et automatiseret e-mail-flow-system, så potentielle kunder modtog e-mails omkring produkterne lang tid før et eventuelt køb. I perioden blev der holdt godt øje med omkostninger pr. konvertering og profit-tracking. Vi tilføjede offline konverteringer for at sikre, at alle konverteringer blev målt og tildelt værdi til den rette kanal.

Resultaterne talte deres tydelige sprog. ILDBORDET.dk opnåede betydelig synlighed
og tiltrak målrettede besøgende til deres webshop. De bevarede deres konkurrencefordel på prissætning og opnåede samtidig en sund økonomi ved nøje at overvåge omkostningerne pr. konvertering.

Du kan besøge ILDBORDET her og se deres helt unikke borde.

Cases

Relaterede cases

Vil du se, hvad dine konkurrenter og din branche gør bedst?

Hos WeMarket tilbyder vi virksomheder en benchmarkrapport, som sammenligner deres marketingindsats med de vigtigste konkurrenter. Du bestemmer selv, hvem vi skal sammenligne med.

Vi har specialiseret os i at afsætte fysiske varer online og vækste webshops – og det kan du nu få glæde af, selvom du ikke er kunde i forvejen.

Det koster ingenting.

  • 1.

    Konkurrentscreening

  • 2.

    Branchepotentiale

  • 3.

    Anbefalinger