+75.000 nye kundeklub
Dansk Outlet er en detailvirksomhed med mere end 20 store tøjbutikker fordelt over hele Danmark. Dansk Outlet har en central webshop samt egen grossistforretning, og virksomheden har de seneste år formået at skabe god vækst i et ellers presset detailmarked.
Vækst i et presset marked
Nye medlemmer til kundeklubben
Online vækst

Fra traditionelle, trykte medier til digital frontløber
Dansk Outlet bygger på en simpel idé: Billige priser, et stort udvalg og rigtig god service. Og da samarbejdet med WeMarket indledtes, så fremtiden lys ud for detailvirksomheden. Der var dog brug for nytænkning, da 90% af Dansk Outlets markedsføringsindsats lå hos de traditionelle, trykte medier. I samarbejde med WeMarket er bøtten vendt på hovedet. Dansk Outlet er nu med helt oppe foran, når det gælder digital markedsføring.
Dansk Outlet skiller sig, med deres pragmatiske tilgang til salg og marketing, ud blandt den stadigt voksende mængde af detailvirksomheder. Og det er WeMarkets fornemste opgave at formidle de værdier, kæden bygger på. Dette gør vi ved hjælp af en række forskellige værktøjer.
Facebook og Instagram bruges dagligt til at fremvise nye produkter og gode tilbud til potentielle kunder. Google AdWords-annoncer med fokus på virksomhedens forskellige USP’er giver et flot afkast hver måned. Og grundigt pressearbejde har bragt nyheder omkring kæden i lokalaviser landet over. Senest har Dansk Outlet føjet SEO (søgemaskineoptimering) til paletten af værktøjer, som WeMarket håndterer, så virksomheden også kan komme til at dominere relevante organiske søgeresultater.
Udover ovenstående fokuseres der kontinuerligt på nøgletal som omsætning, transaktionsstørrelser og antal besøgende i butikkerne. Vigtigst af alt er, at Dansk Outlet og WeMarket er placeret tæt på hinanden, hvilket gør det muligt for WeMarket at reagere lynhurtigt, hvis der er behov for ændringer i kampagner eller lignende. Det skaber den tryghed, der er så vigtigt for et godt samarbejde.
Du kan besøge Dansk Outlets webshop her.