Overblik og automatisering gav vækst på 674% i total omsætning
Carla.dk er en webshop, der forhandler deres egne tøjmærker, Elinette, C'arla du Nord og Lindon, til den modebevidste kvinde. Kendetegnet ved tøjet fra Carla.dk er, at det er tøj, du kan leve i. Det er tøj af god kvalitet, og det er dansk design.
Højere transaktionsrate
Højere omsætning
Pengene igen

Carla.dk havde brug for overblik og systematisering
Carla.dk sælger lækkert tøj til den modebevidste kvinde. Men selv med et godt produkt kan det være svært at larme nok til at få målgruppen til at vælge dig. Vi hjalp tøjfirmaet, der er placeret i Ikast, med at lave relevant larm på de rigtige platforme på de rigtige tidspunkter. Det gav pote.
Carla.dk havde før været til stede på Facebook, men nu blev det hele sat i system. Vi beholdt nogle forskellige brede annoncer til fortsat at skabe god trafik til webshoppen. Og som noget nyt opsatte vi forskellige remarketing-kampagner, til at samle op på den indgående trafik. Remarketing-kampagnernes høje relevans sikrede virksomheden 234% flere annoncevisninger, 232% flere klik. Det resulterede i en betydeligt højere omsætning gennem Facebook.
Som noget nyt opsatte vi Google AdWords for Carla.dk. Her gjaldt det både om at dukke op på søgninger på deres egne brands og om at få vist produktbilleder på relevante søgninger. Men det gjaldt i høj grad også om at samle op på indgået trafik, der ikke har resulteret i salg. Dette viste sig at være den rette vej at gå, da Carla.dk i dag får mere end 11 kroner igen, hver gang de bruger 1 krone på Google AdWords.
Du kan besøge deres hjemmeside og gå på opdagelse i deres lækre tøj her.