CASE - ADVENTUREDK
47% øget omsætning gennem AdWords
INTRO

Adventuredk er et passioneret rejsebureau, der tilbyder oplevelsesrige, skræddersyede grupperejser for unge mellem 18-35 år. Virksomheden har stor succes, og det skyldes et super godt produkt, men også en gennemtænkt og veludført marketingstrategi. Her kan du læse, hvordan vi gør.

285%

Vækst i omsætning

115%

Flere besøgende

47%

Øget omsætning gennem AdWords

Unge rejsende med AdventureDK

Samarbejdet forklaret

For Adventuredk handlede det mest om at få hjælp til at styre deres online markedsføring, uden at de var nødt til at slippe kontrollen 100%

På det grundlag blev samarbejdet med WeMarket indledt tilbage i marts måned 2015, og siden da er vores relation blevet en robust størrelse, hvor nye ideer, konstruktiv kritik og generel kommunikation foregår i en ligefrem og åben tone.

Hos WeMarket ligger vi stor vægt på at være fleksible og imødekommende, så vi lynhurtigt kan reagere på henvendelser fra vores kunder – uanset hvad det drejer sig om. Adventuredk er desuden en Herning-baseret virksomhed, og lokaliteten gør det let for begge parter at droppe forbi til en snak.

Vinder af fem Gazellepriser

AdventureDK ser det som deres fornemmeste opgave at give unge mennesker mulighed for at rejse, lære og opleve sammen med andre unge i trygge rammer. Den opgave må man sige, de løser til UG.

Faktisk går det så godt for rejsebureauet, at Børsen i september bragte en artikel om dem og deres opskrift på succes. Den artikel kan du læse lige her. En så bemærkelsesværdig succes kræver et godt produkt og dygtige medarbejdere, men også en gennemført markedsføringsstrategi.

Rejsebranchen er en af de mest konkurrenceprægede brancher i Danmark, og Adventuredk er oppe mod mange store spillere. Adventuredk står selv for at levere oplevelser i topklasse. Derfor har WeMarkets fokus været på at få Adventuredk højt op i søgeresultaterne på Google. Således at potentielle kunder finder Adventuredk først, når lysten til at rejse opstår. Denne strategi virker, og i skrivende stund ligger de øverst med deres AdWords annoncer OG i de organiske søgeresultater.

Udover ovenstående har vi fokuseret på at møde de unge, der hvor de er. Nemlig på de sociale medier. På den måde skabes en interesse for Adventuredks rejser. Dette gøres bl.a. gennem målrettet annoncering og effektivt opsatte remarketing-kampagner på Facebook, YouTube og Instagram.

Du kan besøge deres hjemmeside her.

Jacob OnlineSki JonasADVENTUREDK

"WeMarket er effektive, dygtige og professionelle, og de prakker ikke flere produkter på dig, end din virksomhed har brug for."