CASE - A Hereford Beefstouw
Grundigt arbejde med SEO, AdWords og sociale medier skabte en vækst på 126%
INTRO

A Hereford Beefstouw startede sin rejse i Lund tilbage i 1971. Siden har successen spredt sig til fjerne kontinenter, og i dag har de 16 restauranter i Danmark, Sverige, Australien og på Grønland!

47%

Organisk vækst på et år

37%

Flere bordbestillinger

27%

Flere nye unikke besøgende

A Hereford Beefstouw

Digital tilstedeværelse i topklasse

A Hereford Beefstouw har længe haft succes med deres koncept, hvor det saftige, møre Hereford-oksekød er den helt store stjerne. En succes de gerne ville løfte til nye højder ved at øge deres synlighed digitalt.

WeMarket blev i første omgang valgt til at håndtere A Hereford Beefstouws Google AdWords, hvilket resulterede i en stigning i online bordbestillinger på 28% den første måned alene. Herefter blev samarbejdet udvidet, og WeMarket er nu A Hereford Beefstouws højre hånd i den digitale verden. Herunder både Facebook og Instagram.

Flere besøgende og flere bestillinger

Da A Hereford Beefstouw indledte samarbejdet med WeMarket, kneb det med at lede mulige gæster ind på deres hjemmeside. Efter grundigt søgeoptimeringsarbejde af vores dygtige medarbejdere ser det nu helt anderledes ud.

Den organiske trafik til www.a-h-b.dk er steget med 47% sammenlignet med sidste år, og i samme periode har A Hereford Beefstouw oplevet en stigning på 37% på online bordbestillinger.

Du kan besøge deres hjemmeside her.

Jacob OnlineSki CamillaA Hereford Beefstouw

"Det er virkelig et samarbejde, der kan mærkes på bundlinjen! Så her har vi endelig fundet et bureau, som ikke bare siger, de kan levere varen. De leverer den rent faktisk på rekordtid. Det WeMarket ikke ved om online annoncering, SEO osv. er ikke værd at vide. Det er en samarbejdspartner vi sætter utrolig stor pris på."