CASE - 4ss.dk
Effektiv markedsføringsindsats gav 4ss.dk omsætning fra dag ét
INTRO

4ss.dk er en webshop, der forhandler mærkevarer som Geographical Norway og Stone Goose til markedets bedste priser. 4ss.dk opererer i et ekstremt konkurrencepræget marked, men de havde troen på at kunne være med og satte stort ind fra start.

+200.000 kr.

Omsætning allerede i måned 2

255%

Flere transaktioner

8x

Pengene igen

4ss.dk - god kvalitet til markedets billigste priser

4ss.dk havde brug for hjælp til opstart af webshop

Drengene bag 4ss.dk havde en klar vision for deres nye webshop. Den skulle sælge produkter af god kvalitet til de billigste priser på markedet. Vores rolle var at hjælpe dem i gang.

Som nyopstartet webshop er det vigtigt at få øget kendskabet til dig og dine varer. 4ss.dk er meget konkurrencedygtige på pris. Derfor gik vi all in på synlighed på stort set alle platforme. Det gav pote.

Strategien bestod i, at 4ss.dk markedsførte sig på Facebook, Instagram, Google, Pricerunner, DBA og Shopalike fra begyndelsen for hurtigt at skabe kendskab. Når du er konkurrencedygtig på pris, er det ofte ikke et problem at sælge varer. Det blev det heller ikke for 4ss.dk. Derfor holdt vi i stedet godt øje med prisen pr. konvertering. For hvor meget måtte det koste 4ss.dk at sælge et produkt, så de ikke bare havde omsætning, men faktisk også tjente penge?

Udover at have fokus på stor synlighed på alle annonceplatforme, har vi også arbejdet intenst med SEO. SEO er den mest langsigtede og samtidigt den billigste form for synlighed, og her har vi især lagt væk på at få opbygget en stærk linkprofil for 4ss.dk. En stærk linkprofil er med til at højne domænets værdi i Googles øjne, hvilket har afgørende betydning for domænets placering i søgeresultaterne. En høj placering på Google er især vigtigt for en nyopstartet webshop.

Du kan besøge 4ss.dk, hvor du finder god kvalitet til gode priser her.

Jacob OnlineSki Mikkel Jespersen4ss.dk

"Vi har brugt WeMarket i opstartsfasen af vores nye webshop. WeMarket har en bred palet af dygtige folk, der virkelig ved, hvad de snakker om. De leverer faglig sparring og har gang på gang vist, at de ikke nødvendigvis går hjem klokken 16, hvis vi har en opgave, der haster. Det kalder jeg kundeservice i verdensklasse!"