Tilbage

+15.000 nye nyhedsbrevsmodtagere til under 5 kroner pr. stk.

AfkastAllerede få timer efter første mail
4,10 kr.Pr. lead til nyhedsbrev
60 dageFra 0 til +15.000 modtagere
Case

Jagten på en succesfuld lancering

SnowTours er et 100% danskejet online rejsebureau, der arrangerer skiferier til en bred vifte af skidestinationer i Østrig og Tyskland. Det er ovenikøbet til en pris, hvor alle kan være med, og hvor der hverken er gået på kompromis med trygheden eller kvaliteten. De bryster sig af sloganet ”Danmarks billigste skirejser”, som de tre nøgleord, billigt, sikkert og nemt, ligeledes bakker op omkring.

SnowTours er et erfarent team, der leverer førsteklasses service og ekspertrådgivning inden for skirejser. Før deres lancering var det afgørende for dem at etablere en dedikeret kundeklub, og her kom WeMarket ind i billedet for at levere den nødvendige ekspertise og rådgivning.

"Samarbejdet med WeMarket har leveret flotte og målbare resultater, der har styrket SnowTours og gjort en markant forskel."

Jakob Birk Stifter af SnowTours
Casen i tal
0 - 3
Afkast

Allerede få timer efter første mail

4,10 kr.

Pr. lead til nyhedsbrev

60 dage

Fra 0 til +15.000 modtagere

Case

SnowTours ville opbygge en base af nyhedsbrevmodtagere inden en lancering

Jakob Birk, stifteren af SnowTours, vendte tilbage til WeMarket på grund af deres tidligere vellykkede samarbejde i et andet regi. Da han stod over for udfordringen med at lancere det nystartede online rejsebureau, SnowTours, var målet at skabe et solidt fundament ved at opbygge en base af nyhedsbrevsmodtagere inden selve lanceringen. Forhåbningen var, at der ville være en dedikeret gruppe af mennesker, der allerede var engageret i SnowTours og dets tilbud, når det blev introduceret. Ved at bygge en entusiastisk base af nyhedsbrevsmodtagere havde SnowTours allerede lagt grundstenen til en succesfuld lancering.

Effektiv annonceringsstrategi, som bærer frugt

Startskuddet på samarbejdet kulminerede med lanceringen af SnowTours. På blot 60 dage lykkedes det os at indsamle knap 15.000 nyhedsbrevstilmeldinger til en fornuftig og god pris på 4,10 kroner pr. nyhedsbrevsmodtagere, som skabte værdifuld trafik til SnowTours.

Vi var hurtige til at trykke speederen i bund på en særlig strategi kaldet Build In Public. Ideen er simpel: Del åbent, hvad du arbejder på, så folk kan følge med i processen. Vi rådede Jakob til at dele sin erfaring og promovere hans nye mission om at tilbyde budgetvenlige skirejser. Der blev kontinuerligt produceret videoer på sociale medier, hvor processen, erfaringer og vigtige milepæle, såsom antallet af nyhedsbrevsmodtagere, blev delt.

Hver uge fremsatte vi nye ideer og forsynede Jakob med manuskript-ideer. Han tog selv styringen med videooptagelserne og sendte dem tilbage, så vi kunne bruge dem til effektiv annoncering på Facebook. Dette samarbejde skabte ikke kun opmærksomhed omkring SnowTours, men det etablerede også en autentisk forbindelse med målgruppen, der var afgørende for den vellykkede lancering.

En unik tilgang til succesfuld annoncering og målgruppeforbindelse

I samarbejdet mellem SnowTours og WeMarket har vi ikke blot opnået resultater, men også skabt en bro mellem virksomhed og kunder gennem vores unikke tilgang til annoncering. Ved at træde ind i kulissen af SnowTours’ opbygning har vi sammen formået at skabe en følelse af fællesskab og åbenhed omkring virksomhedens mission. Denne tilgang har ikke kun tiltrukket opmærksomhed, men har også været med til at etablere en autentisk forbindelse til målgruppen.

Gennem effektiv kommunikation, dedikation og kreativitet har vi opnået en succesfuld lancering, hvor den strategiske tilgang har resulteret i synlige resultater.

Cases

Relaterede cases

Vil du se, hvad dine konkurrenter og din branche gør bedst?

Hos WeMarket tilbyder vi virksomheder en benchmarkrapport, som sammenligner deres marketingindsats med de vigtigste konkurrenter. Du bestemmer selv, hvem vi skal sammenligne med.

Vi har specialiseret os i at afsætte fysiske varer online og vækste webshops – og det kan du nu få glæde af, selvom du ikke er kunde i forvejen.

Det koster ingenting.

  • 1.

    Konkurrentscreening

  • 2.

    Branchepotentiale

  • 3.

    Anbefalinger