Sådan kommer din virksomhed i medierne

Ligger du inde med en super fed historie om din virksomhed, som offentligheden burde kende til? Så er du nødt til at give medierne nys om, at der foregår noget interessant i din virksomhed, som de bare må bringe. Realistisk set sker det næppe, at medierne tropper op...

Hvorfor vælger Google at skifte deres indeks til Mobile First?

Ifølge StatCounter’s opgørelse over brugen af søgemaskiner på desktop, mobil, tablet og konsol i juli 2017 ligger Google på, hold nu fast, en global markedsandel på 92,01%. Der er således meget langt ned til de nærmeste konkurrenter, Bing med en markedsandel på 2,55%...

Sjusket grammatik kan koste dig kunder

”Idag køre vi, med fantastiske tilbud. Vi lægger inde med en masse gode vare som du helt sikkert vil syntes om” Har du lyst til at købe produkter af et firma, der brillerer med ovenstående salgstale? Nej, vel? Sætningerne, som i øvrigt er opdigtede, indeholder så...

Sådan pauser du dine annoncer på Facebook og Google

Alle kan få behov for at pause deres annoncer på Facebook og Google. Det kan være, et produkt er midlertidig udsolgt, eller der er store sæsonudsving i salget af dine produkter, og du derfor ikke ønsker at annoncere for dem i en periode. I dette blogindlæg forklarer...

Tekstforfatning – 5 tips til at skrive en god tekst

Som virksomhedsejer, uanset størrelse og branche, har du med garanti en masse gode historier, du gerne vil fortælle. Det kan være, du gerne vil fortælle om dine produkter, fremhæve nogle gode kundeoplevelser, eller dele historien om hvordan din virksomhed blev til....

Optimér din indsats på Instagram med Instagram Indblik

Markedsføring på Instagram har længe været lidt som at spille dart med bind for øjnene - man ved, man rammer noget, men ikke helt hvad. Som annoncør har man før blot kunnet tjekke, hvor mange personer, der har set forskellige opslag, og hvor mange likes og kommentarer...

Sådan får du din Google Adwords annonce øverst

Google Adwords annoncering er en god og effektiv måde til at nå ud til mulige kunder, der lige nu søger efter dit produkt, eller et lignende. Brugeren taster fx “legetøjsbil” i en Google-søgning, og netop i det øjeblik dukker der annoncer op for legetøjsbiler - det er...

Sådan opretter du en virksomhedsprofil på Instagram

Man har efterhånden kunnet oprette en virksomhedsprofil på Instagram i et års tid. Det betyder dog ikke nødvendigvis, at særlig mange kender til muligheden. Det hele bevæger sig så lynhurtigt online, og derfor er det næsten umuligt ikke at misse nogle af de nye...

Kom i gang med at opbygge et godt omdømme på nettet!

Hvis folk overvejer at købe dine produkter eller benytte sig af netop din service, er der en god chance for, at de søger på dit firmanavn i Google for at vurdere, om det er dig, de skal satse på. Her er et godt omdømme på nettet alfa omega. Når folk aktivt søger efter...

Instagram Live Video – derfor er det smart!

Instagram stormer derudaf, og det ser ikke ud til, de har tænkt sig at sætte farten ned. Tidligere i år tilføjede platformen endnu en feature - Instagram Live Video. Det har gjort det muligt, nøjagtigt som på Facebook, at sende, ja, live video, til dine følgere på...