Vil du blive klogere på dine kunder?
Google Analytics er et fantastisk værktøj til at få indsigt i adfærden hos de besøgende på dit website. Men, for at få mest muligt ud af dataene, er det også relevant at spore på de handlinger, der er foretaget på dit website. Det kan du med Google Analytics tracking. Hvordan det foregår, og hvordan det bliver sat korrekt op, er noget vi hjælper dig med hos WeMarket.
Google Analytics
Vi hjælper dig i gang med at indsamle data fra trafikken på dit website
Google Tag Manager
Vi hjælper dig med at indsætte scripts på din hjemmeside
Google Ads
Opsæt konverterende annoncer på relevante søgeord og fraser
Google Search
– Led flere besøgende ind på dit website med i iøjnefaldende tekstannoncer
Navn
1300% ROAS
+5 Varme leads dagligt
227% Forøgelse af sales qualified leads
1066% Øget omsætning
E-mail: th@wemarket.dk
Telefon: 71 99 34 74
Kom godt i gang med Google Analytics
Det er ret nemt at komme i gang med Google Analytics, da det ikke kræver mere end en sporingskode. Men, hvis du gerne vil have det fulde potentiale ud af Google Analytics og de data og analyser, det kan levere til dig, kan det kræve en tilpasning af koden.
Det er noget, vi gerne tager hånd om, når du henvender dig til os omkring Google Analytics. Herudover sørger vi også for at opsætte din konto, oprette specifikke mål (som vi finder frem til efter en snak med dig) og analysere på de data, du løbende får ind. Vi oversætter den store mængde data, du får adgang til og kommer herudfra med forslag til, hvilke optimeringer, du kan foretage på dit website.
Alt dette tilsammen sikrer, at du og vi kan gå konstruktivt til værks med den værdifulde viden, der ligger i trafikken og brugernes adfærd på dit website, og at du får salg ud af den trafik, dit website genererer. Med det potentiale der ligger i Google Analytics, og fordi det er gratis at komme i gang med, er det et værktøj, du som virksomhedsejer ikke kan komme udenom.
Helt kort og godt bliver din vej til online succes nemmere og mere ligetil med Google Analytics.
Google Analytics – få mere ud af din data
Google Analytics er et fantastisk værktøj til at få indsigt i adfærden hos de besøgende på dit website. Men, for at få mest muligt ud af dataene, er det også relevant at spore på de handlinger, der er foretaget på dit website. Det kan du med Google Analytics tracking. Hvordan det foregår, og hvordan det bliver sat korrekt op, er noget vi hjælper dig med hos WeMarket.
Spor dine mål med Google Analytics
Google Analytics er et uundværligt værktøj, når man har et website eller en webshop, da det her er muligt at trække specifikke data ud af den trafik, der genereres. Men, man kan meget mere end det. For ud af den trafik, der genereres, er det også relevant at spore på de handlinger, der er gennemført.
Her kan det bl.a. være relevant at spore på, om nogen har udfyldt din kontaktformular eller ringet dig op gennem det oplyste telefonnummer. Men, ejer du en webshop, er det også muligt at opsætte e-handelssporing, så du kan få omsætning med ind i Analytics. Det giver dig en unik viden om, hvilke produkter der har solgt mest, hvor mange der falder fra i kurven og meget andet, som sammen giver en meget bedre rapportering og indsigt i, hvad du kan optimere på.
I Google Analytics hjælper vi dig med at sætte mål op, som vi kan spore på. Disse bliver koblet sammen med WeMarket Board, så du kan følge med i, hvilke af målene der er opfyldt – også i forhold til tidligere perioder.
Optimer med Google Tag Manager
Google Tag Manager er ligeledes et effektivt og vigtigt værktøj, du bør benytte, når du har et website eller en webshop. Det giver dig mulighed for at samle præcise data på de besøgendes adfærd, som du kan benytte til at optimere online forretning med.
For at få mest muligt ud af Google Tag Manager, er det vigtigt, at det bliver sat korrekt op med konfigurering af tags, triggers og variabler. Dette er noget, vi hjælper dig med at tage hånd om, så du kan være sikker på, at din sporing spiller maks, og du dermed får værdifulde data ud af det.
Google Ads Remarketing Tag
Google Ads remarketing tag er en del af værktøjerne, når vi hjælper dig med opsætning af sporing. For dette benyttes til opsætningen af dynamisk remarketing. Når der bliver opsat et tag på de dynamiske remarketing annoncer, sporer det på, at man åbner et produkt, hvad det koster, sidetypen eller hvor man er på sitet.
Med Google Ads remarketing tag, kan du sætte målgrupper op således, at tagget ved, om nogen f.eks. har set et specifikt produkt på din webshop. Hos WeMarket hjælper vi dig med at sætte det hele op nærmest uanset, hvilket CMS-system du benytter.
Ligeledes hjælper vi dig med at blive klogere på et af Google’s nyere fokuspunkter – smart bidding. Det lader Google byde ud fra den data, søgemaskinen har på søgninger. Det er et vigtigt værktøj at benytte, da det gør Google klogere på, hvilke produkter der besøges, hvilket kan bruges til at optimere yderligere.
Samlet set hjælper vi dig med at blive klogere på din målgruppe, deres adfærd og handlinger, så du kan få et optimeret setup, der skaber flere konverteringer.
Lad os tage en snak
Over 350 virksomheder har allerede valgt WeMarket.
71 99 34 74