På samme måde som du kan få dit brand varemærkeregistreret i forskellige internationale databaser (fx EUIPO og USPTO) for at beskytte dit varemærke og kunne forsvare dig mod overtrædelser af dine brand-rettigheder, har Amazon oprettet sin egen database med...
Optimering af dine listings (produktsider) på Amazon kræver en omfattende tilgang, som ikke blot inkluderer Amazon Ads, men også viden om Amazon SEO på dine produkter. Et af de vigtigste elementer inden for organisk rangering, du bør fokusere på og investere i, er...
Efter at have læst overskriften sidder du måske lige nu og tænker: ”Hvad er et LUCID-nummer? Og hvorfor er det vigtigt for mig at vide?” I det følgende vil vi gøre dig en del klogere på, hvad et LUCID-nummer mere præcist er, og i hvilke situationer du får brug for...
Amazon Pay-Per-Click-kampagner, forkortet som PPC (betal per klik), er et effektivt værktøj til at øge synligheden og salget på platformen. Dog er der mange sælgere på Amazon, der har problemer med at få det meste ud af deres PPC-kampagner, og dermed ender de med at...
Det er helt afgørende, at du optimerer dine Amazon-produktsider, når det gælder øget synlighed og salg på platformen. En optimeret produktside kan hjælpe dig med at rangere højere i søgeresultaterne, tiltrække flere klik og i sidste ende føre til et større salg. I...
Amazon FBA står for ‘Fulfillment by Amazon’, og FBA-programmet er dermed en valgmulighed, hvor Amazon står for meget af det praktiske angående salg af dine varer. FBA-programmet er et effektivt værktøj for de virksomheder, der gerne vil øge deres omsætning...